Бувають випадки, коли без таксі не обійтися. Це може бути термінова поїздка до лікарні, або замовлення після опівночі на вокзал. Вартість такої послуги може сягати 1000 гривень та навіть більше. Від чого залежить вартість поїздки – розбиралося «Наше місто».
Динамічні тарифи у таксі
Представники OnTaxi та Bolt пояснили, що на тариф впливає ранковий та вечірній час, погані погодні умови та обстріли.
«Під час обстрілів або перебоїв у роботі громадського транспорту попит на поїздки може зрости на 20–30%, а подекуди — більш ніж на 50%, – пояснив генеральний менеджер Bolt в Україні Сергій Павлик. – У результаті це позначається і на вартості поїздок, і на кількості доступних авто».
Коли попит зростає, а пропозиція ні, водії обирають дорожчі замовлення. І на це впливає нестача чоловіків через мобілізацію. У OnTaxi пояснили, що жоден сервіс не може цьому запобігти.

Вартість поїздки у таксі залежить від багатьох факторів. Фото з соцмереж
«Водії мають драйверські застосунки у різних сервісах і обирають не замовлення з вищою ціною у конкретному застосунку, а орієнтуються по тому, яку вартість люди готові запропонувати у цьому місті, щоб поїхати. І якщо один сервіс обмежить динамічний тариф, а інший, навпаки, підніматиме його, водії все одно виконуватимуть дорожчі замовлення», — пояснюють в OnTaxi.
У світовій практиці є лише один спосіб обмежити ціни у години пік — законодавчо заборонити динамічний тариф. Проте у такому випадку під час негоди водій може обрати залишитися вдома, бо більше, ніж зазвичай він все одно не заробить.
Держава не контролює ринок таксі
За словами заступника міністра розвитку громад Сергія Деркача, сфера перевезень працює фактично у тіні. За його словами, ліцензованих перевізників у лютому 2025 року було близько 9,5 тисяч. Водночас кількість водіїв таксі може сягати 250 тисяч, і ця більшість працює нелегально. Щоб з цим боротися, уряд повідомив, що планує спростити ліцензування таксі та розробити нову систему регулювання.
Спроби регулювання були й раніше. У липні 2019 року Bolt разом з іншими учасниками ринку презентували концепцію регулювання ринку таксі. Роком пізніше схожий законопроєкт презентувало міністерство інфраструктури. Проте обидві ініціативи не затвердили.
Категорія: Новини Дніпра, Райони Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Тема дня
Позначки: Гроші, Дніпро, Транспорт Дніпра



