Міська влада Дніпра постійно контролює діяльність комунальних служб, щоб забезпечити містян якісними послугами та оперативно реагувати на виниклі проблеми. Система комунального обслуговування охоплює водопостачання та водовідведення, теплопостачання та обслуговування житлового фонду. У разі аварійних ситуацій або неполадок мешканці можуть оперативно звертатися до відповідних служб і отримувати допомогу за контактами, які були оприлюднені на офіційній фейсбук-сторінці Департаменту правового забезпечення Дніпровської міської ради.
Єдина гаряча лінія Дніпровської міської ради
Для оперативного вирішення будь-яких комунальних питань у місті працює цілодобова гаряча лінія Дніпровської міської ради. Мешканці можуть зателефонувати за наступними номерами:
- (056) 732-12-12,
- (095) 732-12-12,
- (096) 732-12-12,
- (073) 732-12-12.
Через цю лінію можна повідомити про аварійні ситуації, неполадки у водопостачанні, проблеми з теплом чи освітленням, а також інші питання, пов’язані з житлово-комунальними послугами.
Штаб взаємодопомоги Громадської ради
Для питань, пов’язаних із тепло- та водопостачанням, діє Штаб взаємодопомоги Громадської ради, який працює з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00. Контактні телефони:
- (096) 842-24-32,
- (093) 261-32-25,
- (063) 402-79-56,
- (095) 590-43-44.
Також приймає звернення і Телеграм-канал голови Громадської ради Геннадія Корбана, де мешканці можуть залишати заявки цілодобово в коментарях: https://t.me/korbanofficial.
Застосунок «єДніпро» для цифрових звернень
Для зручної цифрової комунікації з міською владою мешканці можуть скористатися застосунком «єДніпро», у якому доступний сервіс «Звернення громадян». Цей інструмент дозволяє миттєво повідомляти про будь-які проблеми або питання, що стосуються міста: стан автошляхів, водопостачання, освітлення, опалення, житлово-комунальні послуги або аварійні ситуації.
Щоб скористатися сервісом:
- нові користувачі повинні пройти реєстрацію через номер телефону та код із SMS;
- зареєстровані користувачі авторизуються через телефон та код із SMS;
- у розділі «Сервіси» обрати «Звернення громадян» і подати заявку.
Завантажити застосунок можна за посиланнями:
- App Store: https://shrt.ednipro.dp.ua/zTn22IvLR
- Google Play: https://shrt.ednipro.dp.ua/u2toAsbB-
Основні комунальні служби міста

Водопостачання та водовідведення:
Забезпечує КП «Дніпроводоканал». Контакти та детальна інформація доступні на сайті підприємства: https://vodokanal.dp.ua/kontakti/. Кол-центр: (056) 719-93-75.
Теплопостачання:
Відповідає КП «Теплоенерго». Телефони: (056) 778-59-98, (067) 102-42-04, (050) 052-95-39; email: [email protected]; адреса: м. Дніпро, вул. Королеви Єлизавети II, 15А. Детальніше: https://teploenergo.dp.ua/uk/kontakty.
Мешканці міста мають широкий спектр можливостей для звернень до комунальних служб, що дозволяє швидко реагувати на неполадки та отримувати необхідну підтримку. Міська влада продовжує удосконалювати систему комунального обслуговування та забезпечувати належний рівень послуг для всіх дніпрян.
Нагадаємо, Дніпро готовий до нового опалювального сезону на 90%, заявив міський голова Борис Філатов в ефірі програми «Васильєв Гостро». Водночас він попередив, що заборгованість мешканців за комунальні послуги досягла критичних 1,4 мільярда гривень.
Також Борис Філатов розповів про початок навчального року в місті та підготовку шкіл до роботи в умовах воєнного часу. За його словами, міська влада зробила все можливе, щоб забезпечити безпечне та комфортне навчання для дітей.
Раніше ми писали, що у Дніпрі встановлюють сонячні панелі в закладах профтехосвіти.
Читайте також: Філатов про повідомлення про хімічну небезпеку після атаки 5 вересня.
Фото: з відкритих джерел.



