«Нова пошта» розширює можливості для своїх клієнтів, впроваджуючи термінали самообслуговування. Новий сервіс дозволяє самостійно, швидко й безконтактно оформлювати та надсилати відправлення, оминаючи черги та спілкування з операторами. Про це повідомляє «Наше місто» з посиланням на пресслужбу компанії.
Термінали вже з’являються у багатьох відділеннях по всій Україні. Серед основних переваг нового сервісу — економія часу (весь процес займає 2–3 хвилини), повна автономність дій клієнта та мінімальний контакт із персоналом. У компанії підкреслюють: «Кілька кліків — і посилка вже прямує до одержувача».
Як працює сервіс
Щоб скористатися терміналом самообслуговування, потрібно:
- Підготувати посилку — вона має бути запакована заздалегідь. За потреби пакування можна придбати у працівника відділення.
- Відсканувати штрихкод — через накладну, клієнтську картку або мобільний застосунок.
- Отримати та наклеїти етикетку — її надрукує термінал.
- Оплатити доставку — лише безготівковим способом через POS-термінал.
- Залишити відправлення — посилку потрібно покласти у спеціально визначене місце біля терміналу.
Умови використання
- Тільки попередньо запаковані відправлення.
- Максимальна оціночна вартість — до 100 000 грн.
- Оплата — виключно безготівкова.
У «Новій пошті» зазначають, що сервіс стане у пригоді тим, хто цінує свій час, прагне мінімізувати контакт із працівниками або часто надсилає посилки — зокрема, офісним працівникам, підприємцям, студентам.
Нагадаємо, Чи страхують посилки в Дніпрі: думки місцевих мешканців.
Раніше ми писали: Втрачені посилки: що робити та як отримати компенсацію.
Читайте також: Військові в Україні можуть отримувати посилки на «Новій пошті» за 1 гривню: як це працює.
Фото: з відкритих джерел.
Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Україна
Позначки: Новина Дніпра

