Продовжується ремонт колії на перехресті проспект Яворницького та вул. Короленко. Це перший етап масштабного ремонту трамвайної лінії по вул. Володимира Мономаха – вул. Центральній – вул. В᾿ячеслава Липинського. Про хід робіт розкаже «Наше місто».
Дніпро застосовує комплексний підхід до створення доступного простору через модернізацію інфраструктури, у тому числі – транспортної. Зокрема, місто готується до експлуатації сучасних низькопідлогових трамваїв, перший з них місто планує отримати наприкінці 2025 року.
– Дуже своєчасно, що місто Дніпро є учасником всеукраїнського проекту «Рух без бар’єрів» Олени Зеленської, – каже Ігор Погорелов, начальник ремонтно-будівельного управління КП «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради. – Перша черга цього проекту – це перший трамвайний вокзальної площі до університету науки і технологій. На проспекті Дмитра Яворницького вже відремонтовано 500 м трамвайної трамвайної колії на ділянці від вул. Пастера до вул. Бандери. Сьогодні ми знаходимось на майданчику по проспекту Яворницького, де підрядник виконує роботу по капітальному ремонту трамвайної колії від вулиці Володимира Мономаха до вулиці Липинська.
В рамках ремонту заплановано будівництво нових трамвайних зупинок “Історичний музей” в обидва напрямки. Вони будуть з платформами довжиною 35 метрів та піднятими на 25 сантиметрів від колії для зручної посадки та висадки пасажирів. Також буде встановлено навіс, щоб містянам було комфортно в будь-яку погоду чекати на свій транспорт. Врахують і потреби людей з інвалідністю буде тактильна плитка, в самій конструкції передбачено місце для крісел колісних.
Після завершення робіт на лінію вийдуть низькопідлогові трамваї власного виробництва.
– В рамках програми Рух без бар’єрів Олени Зеленської місто купує низькопідлогових трамваїв К1Т306 у максимальний комплектації. – зазначає Володимир Сусленков, заступник директора з експлуатації та перевезень КП “Дніпровський електротранспорт”. – В них навіть є кондиціонери, є функція 3-километрового автономного ходу на акумуляторних батареях, відеокамери. Люди з вадами, особи з інвалідністю зможуть пересуватися по цьому маршруту комфортно та спокійно.
Раніше ми писали про те, що у Дніпрі з’являться нові сучасні низькопідлогові трамваї.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.