
У Дніпрі вже третій рік діє автоколона комунальних автобусів, яку створили після ракетного удару по одному з приватних АТП у вересні 2022 року. Тоді комунальні автобуси тимчасово замінили пошкоджений транспорт, а згодом стали постійною частиною міської транспортної системи, пише «Наше місто» з посиланням на пресслужбу міськради.
Нині автоколона обслуговує п’ять міських маршрутів: №7-К, №32-К, №48-К, №75-К та №109-К. Всі вони курсують районами без трамвайних і тролейбусних ліній. За зверненням мешканців у 2024 році маршрут №109-К подовжили до площі Соборної.
Щодня на лінії працюють близько 30 автобусів. Технічне обслуговування та ремонти середньої складності виконують на місці, складніші — передають спеціалізованим підприємствам. У депо працюють 10 слюсарів.



Із минулого року автоколона також здійснює шкільні перевезення — 14 маршрутів для підвозу учнів до шкіл із укриттями. Для цього залучено 20 автобусів.
Загалом у депо №2 є 44 великі комунальні автобуси, які передали Дніпру з Києва, Вінниці, Кельна, а також від приватних партнерів. Ще 9 автобусів з Мілана надійшли саме для шкільних маршрутів.
У депо також діє ремонтна зона, де проводять огляди, миття, випуски автобусів та техобслуговування.
Окрема ділянка роботи — тролейбусне господарство: тут 90 одиниць техніки, з яких щодня на маршрути виходить приблизно 50. Щомісяця виконується середній ремонт одного тролейбуса.
Основною проблемою залишається дефіцит кадрів — не вистачає кваліфікованих слюсарів, водіїв і кондукторів. У комунальному підприємстві закликають охочих приєднуватися до команди.

«Щодня виконуємо огляди, техобслуговування та середні ремонти. Найбільша проблема — нестача кадрів. Особливо не вистачає висококваліфікованих слюсарів, а також водіїв і кондукторів. Запрошуємо на роботу всіх охочих. Телефони відділу кадрів КП «Дніпровський електротранспорт»: +38 (093) 459 54 83, +38 (056) 373 92 13», — розповів в.о. начальника тролейбусного депо № 2 КП «Дніпровський електротранспорт» Олександр Дворниченко. У Дніпрі з 2017 року відкрито 4 нові тролейбусні маршрути та ще 4 продовжено. Значно оновлений і рухомий склад. Такий масштабний розвиток електротранспорту — один з найкращих прикладів у державі. «Дніпро — місто, яке не лише відновлює транспорт після ударів, а й розвиває його. Це системно організована робота», — зазначив заступник директора департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міськради Олександр Лещенко.”
З 2017 року у Дніпрі запущено чотири нові тролейбусні маршрути і ще чотири продовжено. Оновлено і рухомий склад. Це — приклад стійкої та системної роботи навіть в умовах війни.
Раніше ми писали: У Дніпрі вели новий порядок надання допомоги громадянам, які постраждали від ворожих обстрілів: алгоритм дій.
У Дніпрі планують запровадити нові правила для електросамокатів.
Фото: Наше місто.
Категорія: Війна, Влада, Новини Дніпра, Транспорт в Дніпрі
Позначки: Головне, Транспорт Дніпра