Site icon Наше Місто

Добудова метро у Дніпрі: стало відомо, коли визначиться новий генпідрядник та скільки триватимуть роботи

Фото Валерія Кравченко

Просто зараз проводиться активна робота з організації міжнародного тендера та обрання нового генпідрядника, який продовжить роботи з добудови метро. Про це повідомив Юрій Гадяцький, керівник групи управління проектом «Завершення будівництва метрополітену у м.Дніпро» КП «Дніпровський метрополітен», пише Наше місто.

Нагадаємо, національний проект з добудови метро у Дніпрі реалізується за кошти міжнародних партнерів (ЄБРР та ЄІБ) під гарантії уряду України. Однак із початком повномасштабного вторгнення рф в лютому 2022 р. попередній генпідрядник  – турецька компанія Limak – покинув об’єкт та й загалом – територію України, роботи були призупинені. 

Наразі громада Дніпра, яка максимально зацікавлена у добудові метро в місті, та замовник проекту – КП Дніпровський метрополітен зі свого боку прагнуть всіляко прискорити продовження проекту. Для цього ведеться активна співпраця з міжнародними фінустановами, які мають визначитися із новим генпідрядником.

Зараз триває  відбір потенційних компаній-учасників проекту. 

Юрій Гадяцький

– Наразі проведена ринкова консультації, участь у ній взяли 14 українських та міжнародні компаній, – зазначає Юрій Гадяцький.  – Документи вже передані фінустановам. 

Тож можна сподіватися на те, що за позитивного розвитку подій вже у 2026 році може визначитися  новий генпідрядник із добудови метро в Дніпрі.

Про стан будівельних майданчиків, які компанія Limak залишила без попередження та належної підготовки, зараз постійно дбають профільні служби та організації. На об’єкті забезпечується підтримання пройдених гірських виробок в техногенно-безпечному стані, пояснює Юрій Гадяцький, керівник групи управління проектом «Завершення будівництва метрополітену у м.Дніпро» КП «Дніпровський метрополітен».

Зокрема, забезпечується технічний та авторський нагляд, науково-технічний супровід. 

Виконується відкачування грунтових вод, здійснюється моніторинг поверхні, контролюється стан будівельних споруд, а також будівель, що знаходяться поруч із будмайданчиками. Локації – під постійною охороною. Також напоготові – гірничорятувальний загін.

Нещодавно у соцмережах виникло певне хвилювання щодо провалля, яке з’явилося на одному з будмайданчиків:

– Хочу заспокоїти всіх: Дніпро під землю не йде, – запевнив містян Юрій Гадяцький.

Так, є певні процеси, однак все – під цілковитим контролем, підключені всі профільні служби, технічні фахівці займаються вирішенням цього “питання №1”, підкреслив посадовець. Ділянка вивчається для того, щоб унеможливити такі явища на перспективу.

До речі, про майбутнє: за сприятливого розвитку подій після відбору нового генпідрядника, яке мають провести міжнародні банки, що фінансують національний проект з добудови метро у Дніпрі, будівництво може відновитися вже у 2027 р., прогнозує Юрій Гадяцький. Знову ж таки за позитивного перебігу будівництва можна оптимістично сподіватися, що проект вийде на фінішну пряму у 2030 році.

Зараз метрополітен Дніпра має 6 станцій,  щодня  підземка перевозить 10 тисяч пасажирів . Добудова лінії метрополітену від станції метро “Вокзальна” та створення трьох станцій метро в центральній частині міста (“Театральна”, “Центральна”, “Музейна”) стане без перебільшення епохальним кроком у розвитку транспортної системи Дніпра та  вкрай важливим здобутком для громади. 

 Фото Валерія Кравченко 

Категорія: Важливо, Влада, Новини Дніпра, Транспорт в Дніпрі, Унікальний Дніпро

Позначки: , ,

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також:

Exit mobile version