Skip to content

ЕКСКЛЮЗИВ Прямують за грошима: як банки оцінили потенціал онлайн-торгівлі та що пропонують дніпрянам

Михайло Чернов

Українські банки оцінили потенціал онлайн-торгівлі з доставкою, яка динамічно зростає, пише Наше місто. Як відомо, минулоріч кожен 3-й українець здійснював покупки в Інтернеті, а середній чек зріс до майже 3 тис.грн.

Тож фінустанови підхопили тренд та пропонують клієнтам, що купують онлайн, різноманітні цікаві акційні пропозиції.

Приміром,  активно розвивається партнерство фінустанов з мережею “АТБ”. Низка банків (“Монобанк”, “А-банк”, “Сенс”, “Райф” тощо) пропонують клієнтам відкривати та розраховуватися “платіжними картками АТБ”, які дають знижки при купівлі товарів у оффлайн-магазинах цієї мережі, а також певні знижки (та іноді безкоштовну доставку) у разі придбання товарів онлайн, через сайт мережі “АТБ”.

“А-банк” та “Сенс Банк” випустили на ринок карту під назвою “Вигода” – партнерську з мережею гіпермаркетів “Епіцентр”. Для тримачів таких карток діють спеціальні умови доставки з “Епіцентру” (приміром, при купівлі товарів від 500 грн їх привезуть безкоштовно), а також нараховуються додаткові бонуси.

До речі, доставка їжі – також у фокусі уваги фінустанов: той же “А-банк” пропонує клієнтам картку Bolt, яка дає знижки на певні замовлення різних страв у сервісі доставки Bolt Food. Крім того, не виключені певні спеціальні умови для користування таксі та самокатами Bolt.

Читайте також: Хто платить – той замовляє: чому дніпряни полюбили доставку їжі, продуктів та ліків

Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Тема дня

Позначки: , ,

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: