Skip to content

Про сьогодення і майбутнє метро Дніпра: інтерв’ю з директором КП «Дніпровський метрополітен»

З початком війни будівельна компанія Limak розірвала контракт та кинула будівництво метро. Це створило велику небезпеку для складного об’єкта, але Дніпро вживає всіх заходів для уникнення аварій. Місто продовжує боротьбу в судах та паралельно шукає нового підрядника. Про це розповів директор КП «Дніпровський метрополітен» Андрій Овчаренко в етері ДніпроTV,  пише «Наше місто».

«Коли почалася повномасштабна війна, компанія Limak покинула пощадку будівництва метрополітену і вже не повернулася. Ми отримали від них лист про розірвання контракту в зв’язку з форс-мажорними обставинами, але відповідного сертифікату від ТПП України вони не надали. Але головне порушення умов контракту — вони не виконали відповідний комплекс заходів, аби не допустити техногенно-небезпечну ситуацію. Для цього нам довелося укласти прямий контракт з підрядною організацією. На зараз наші з Limak відносини — в суді», — сказав він.

Раніше ми писали, Дніпро вимагає включити Limak до реєстру міжнародних спонсорів війни. Також писали, що за будівництво метро може взятися Чехія.

Категорія: Влада, Новини Дніпра

Позначки: 

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: