
У дніпровських школах завдяки підтримки міської ради з’являється все більше технічних засобів для навчання. Зокрема це мультитимедійне обладнання, за допомогою яких вчителі мають можливість робити уроки насиченими та цікавими. Як це відбувається, бачила журналістка видання «Наше місто».

Сучасна освіта стрімко змінюється завдяки впровадженню новітніх технологій, які дозволяють зробити навчання більш динамічним, цікавим та ефективним. Одним із таких інструментів є інтерактивні дошки, які дедалі частіше використовуються у школах. Вони дають змогу вчителям урізноманітнити подачу матеріалу, а учням – активніше взаємодіяти з інформацією. В цьому вже переконалися у гімназії № 46.

— У цьому навчальному році завдяки державній субвенції наш заклад отримав сучасне мультимедійне обладнання, – розповіла Олена Міроненко, директорка дніпровської гімназії №46. – Воно включає інтерактивні панелі, короткофокусні проєктори та маркерні дошки. Це надзвичайно корисний інструмент, який не лише підвищує якість освіти, а й робить навчання дітей більш динамічним та цікавим. Наші учні можуть не просто слухати пояснення вчителя, а й брати активну участь у процесі. Наприклад, якщо ми говоримо про географію, то за допомогою інтерактивної дошки діти можуть досліджувати карти в режимі реального часу, вивчати особливості рельєфу та клімату різних регіонів. А на уроках математики можна моделювати різні ситуації, щоб краще розуміти складні поняття.
Вчителі гімназії відзначають, що нові технології суттєво полегшують їхню роботу.

— Інтерактивна дошка з’явилася в нашому класі близько місяця тому, але вже зараз я бачу значні зміни, – зазначає Ірина Коротіна, викладачка української мови та літератури гімназії № 46. – Діти швидко пристосувалися до нововведення, адже сучасні технології їм знайомі з дитинства. Тепер ми можемо не лише пояснювати правила, а й перевіряти знання у цікавій ігровій формі, проводити вікторини, тестування, переглядати інтерактивні матеріали. Я помітила, що діти швидко адаптувалися до нової методики навчання. Багато з них мають смартфони та планшети, тому працювати з інтерактивною дошкою їм звично. Вони із задоволенням виконують завдання, беруть участь у вікторинах, переглядають навчальні відео та аналізують тексти прямо на дошці.

Не лише в середній школі активно використовують інтерактивні технології. Оксана Коробко, вчителька початкових класів ліцею № 134, пояснює, як мультимедійна дошка допомагає у навчанні молодших школярів.

— Ми працюємо з інтерактивною дошкою вже другий рік, і я можу сказати, що це величезний прорив у викладанні, – ділиться пані Оксана. – Наприклад, на уроках української мови діти можуть не лише слухати пояснення, а й виконувати вправи у візуальному форматі: пересувати слова, будувати речення, складати діалоги. Такі можливості значно покращують засвоєння матеріалу.

Інтерактивні технології знайшли своє місце і на уроках інформатики. Тимофій, учень 5-А ліцею № 134, використовує мультимедійну дошку для створення презентацій, навчання роботі з таблицями, програмування. Крім того, на уроках учні користуються системою MozaBook, яка допомагає вивчати фізику, інформатику та інші предмети.
Фото Валерія Кравченка.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, як у Дніпрі відбувається реформа старшої школи.