Skip to content

ЕКСКЛЮЗИВ Від коли закінчиться війна до як пройти в міськраду: з якими питаннями звертаються на гарячу лінію Дніпра

У Дніпровській міській раді працює “Гаряча лінія” – сервіс, куди містяни звертаються з найрізноманітнішими питаннями: від аварійних ситуацій до консультацій про соціальні послуги. Журналісти «Наше місто» побували у кол-центрі та поспілкувалися з його працівниками, щоб дізнатися, як усе відбувається зсередини.

Дмитро Подопригора, заступник начальника відділу збору та обробки інформації Єдиної гарячої лінії, пояснює:

«Гарячі лінії міської ради – це потужний інструмент, до якого люди можуть звертатися для вирішення своїх питань. Питання можна класифікувати на три типи: консультації, аварійні ситуації та звернення, які обробляються безпосередньо міською радою і мають термін розгляду від 15 до 30 діб відповідно до закону України про звернення громадян».

Громадяни можуть звертатися з будь-яких питань, що належать до компетенції міської ради: стан житлового фонду, комунікації, що обслуговуються комунальними підприємствами, аварійні ситуації, отримання матеріальної допомоги тощо. Також «Гаряча лінія» надає консультації щодо питань, які не входять до юрисдикції міської ради, зокрема стосовно роботи газових, енергетичних компаній, інтернет-провайдерів.

Телефонний дзвінок дозволяє швидко зафіксувати проблему та передати її відповідним службам. «Громадянин розповідає свою ситуацію, ми уточнюємо деталі, адресу, номер телефону заявника, фіксуємо звернення та передаємо його в систему “Контакт-центр”. Далі працюють відповідні служби: теплоенерго, аварійна служба, “Зеленбуд” тощо. Кожне питання має свій термін розгляду, прописаний у системі», – додає Подопригора.

Оператори не лише приймають звернення, а й контролюють їх виконання. Ми вирушили разом із аварійною службою на один із викликів. За словами слюсаря-сантехніка Віктора, цього разу довелося усувати порив системи центрального опалення: «Труби зношені, ми змінюємо їх на поліпропілен, намагаємося поступово модернізувати систему. В холодний період такі аварії трапляються досить часто».

«Гаряча лінія» – це не просто телефонний сервіс, а важливий механізм комунікації між містянами та владою. Завдяки оперативній роботі операторів та комунальних служб у Дніпрі багато питань вирішуються швидко та ефективно.

Звернутися на Єдину гарячу лінію Дніпровської міськради можна за телефонами: (056) 732-12-12, (095) 732-12-12, (096) 732-12-12, (073) 732-12-12 безкоштовно.

Нагадаємо, раніше ми писали, що у Дніпрі вдосконалили роботу Єдиної гарячої лінії. У Дніпрі у дворі будинку по вул. Сергія Єфремова усунули засмічення системи каналізації.

У Дніпрі завершилася реалізація програми співфінансування ремонтів у будинках ОСББ та ЖБК 2024: які результати. Мешканці у захваті: у Дніпрі завершився капітальний ремонт ліфтів в ОСББ «Слава».

Читайте також: Тепло та вода в оселях, охайні будинки, освітлення вулиць: підсумки 2024 року у сфері ЖКГ Дніпра.

Медичний фронт Дніпра: що змінилося у лікарнях міста у 2024 році.

Категорія: Відео, Війна, Влада, Новини Дніпра

Позначки: , ,

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: