
Безпека дніпрян – пріоритет для працівників метрополітену. Саме тому вночі, коли місто спить, під землею Дніпра кипить робота. Фахівці метрополітену щоночі проводять ретельне обслуговування всіх систем. Завдяки щоденній праці метрополітенівців, підземка Дніпра – це гарантія безпеки та надійності для пасажирів. Про це повідомляє «Наше місто» з посиланням на міську владу Дніпра.
Контактну рейку обслуговують лише після повного зняття напруги. Роботи включають очищення від струмопровідного пилу, перевірку ізоляторів та заміну пошкоджених елементів.

«У моїх обов’язках — огляд колії та всіх її елементів, зокрема стрілочних переводів. Це складні конструкції, які мають бути перевірені ще до початку руху поїздів. Контактна рейка проводить високу напругу, тож особливу увагу приділяємо стану ізоляторів — фарфорових і пластикових, щоб вони не мали тріщин, не були підгорілими, а також перевіряємо всі болтові з’єднання», — розповідає монтер колій КП «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міськради Володимир Євсюков.

Нічна зміна в метрополітені триває шість годин, протягом яких працівники повинні бути особливо пильними під час обходів через рух господарських поїздів. Для забезпечення координації та безпеки, кожні 200 метрів колії обладнано телефонами зв’язку для монтерів.
Окрім того, для запобігання накопиченню води в тунелях, фахівці метрополітену щомісяця проводять промивання дренажної системи. Цей процес є важливим для забезпечення безперебійної та безпечної роботи метрополітену.
«Два працівники очищують систему за допомогою апарата високого тиску (200 атмосфер). Вода проходить через колодязі та труби, що виводять її за межі тунелів. У середньому ця процедура триває шість годин», — пояснює старший майстер дільниці технічної допомоги КП «Дніпровський метрополітен» Леонід Рогальов.

Роботи з дренажною системою розпочинаються о 23:00 та тривають до першого сигнального часу.
Щозмінно, у період відсутності руху поїздів, спеціалісти оглядають стрілочні переводи, контактну рейку, рейкові стики та кріплення. Якщо виявляють дефекти, їх одразу усувають.
Цілодобова робота технічних служб дозволяє дніпровському метро залишатися безпечним і надійним видом транспорту для мешканців і гостей міста.

Раніше ми писали, 29 грудня Дніпровському метрополітену виповнюється 29 років. Цей транспортний вузол відкрили у 1995 році, і він став першим метро на пострадянському просторі, зведеним після розпаду СРСР.
Також ми писали, у Дніпровському метрополітені триває набір на курси машиністів електропоїзда.