Найбільше звернень мешканців Дніпра на Єдину гарячу лінію міської ради пов’язані з проблемами комунальних послуг. Зокрема, люди скаржаться на аварії на мережах водопостачання, водовідведення та опалення. Про це повідомляє «Наше місто» з посиланням на міську владу Дніпра.
«Щоб оперативно обробляти звернення містян, технічна база контакт-центру має сучасну CRM-систему, інтегровану у Єдину міську електронну систему АС ВВО МР. Вона дозволяє швидко та ефективно обробляти звернення громадян. Завдяки впровадженню онлайн-індикації статусу запитів, оператори гарячої лінії можуть оперативно інформувати мешканців про результати розгляду їхніх звернень, що підвищує довіру до роботи міської ради та покращує комунікацію», — зазначив Андрій Пригожин, директор департаменту інформаційних технологій Дніпровської міськради.
Єдина гаряча лінія Дніпровської міської ради працює цілодобово, 7 днів на тиждень. Звернутися можна безкоштовно за телефонами: (056) 732-12-12, (095) 732-12-12, (096) 732-12-12, (073) 732-12-12.
Дніпро залишається лідером прозорості, продовжуючи задавати стандарти відкритості та цифровізації.
Завдяки впровадженню сучасних технологій і цифрових сервісів Дніпро увійшло до пʼятірки найпрозоріших міст України.
Ключові досягнення:
- Медична система «Каштан» – онлайн-записи, електронні рецепти та довідки зробили медичні послуги доступнішими для кожного;
- Соціальний реєстр – швидка допомога постраждалим від війни та внутрішньо переміщеним особам;
- CRM-система контакт-центру ДМР – понад 60 тисяч звернень оброблено з високою швидкістю та точністю.
Також інформаційний аудит виконавчих органів підвищив прозорість і ефективність комунікацій із громадянами, а цифровізація дозволила зберегти якість роботи навіть у складних умовах воєнного часу.
Раніше ми писали, чи готові медичні заклади Дніпра до відключення електроенергії.
Також ми писали, Дніпро надає матеріальну допомогу постраждалим від обстрілів: як подати заявку.
Категорія: Влада, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра
Позначки: Новини Дніпра