Наприкінці 90-х пейджери стали революційним засобом комунікації. Як вони працювали, чому стали популярними серед бізнесменів і працівників екстрених служб, а також про кумедні моменти, пов’язані з їх використанням розповість «Наше Місто»
1998 рік – пік розповсюдження приймачів персонального виклику – пейджерів. У другій половині 90-х років у світі налічувалося понад 60 мільйонів користувачів пейджерів.
За допомогою цих маленьких приладів користувачі мали змогу отримувати повідомлення, що надсилала пейджингова мережа.
Перші пейджери, або як їх ще називали «біпери», випустила компанія Моторола у другій половині 50-х років. Вони працювали простіше – подавали звуковий сигнал, що інформував про необхідність передзвонити на конкретний номер. Це дозволяло швидко реагувати на невідкладні виклики, тому приладами користувалися в екстрених службах. Потім їх вдосконалили, з’явилася можливість отримувати текстові повідомлення, і коло користувачі значно розширилося. Особливою популярністю пейджери користувалися серед працівників корпоративного середовища.
«У 96 році я закінчив університет і пішов працювати в комерційне підприємство, до тата. Ми займалися металопрокатом, я возив на величезних вантажівках як експедитор метал, складував його на металобазі і потрібна була комунікація з нашими менеджерами. Як можна було з ними комунікувати. І тут з’являється пейджер. Це було приголомшливе нововведення, хоч і одностороннє. Я у відповідь нічого сказати не міг, зате я отримував докладні інструкції в будь-якому обсязі», – згадує мешканець Дніпра Денис Хейфець.
Та як працював славнозвісний пейджер і які кумедні історії ставалися під час використання таких засобів комунікації – дивіться у нашому відео.
Нагадаємо, раніше ми писали, що у Дніпрі облаштували локації для новорічних фото: адреси
Читайте також: Історія через старі стрічки: фільми, що знімались у Дніпрі 60 років тому.
Категорія: Відео, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Унікальний Дніпро
Позначки: Головне, Дніпро, Історія, Історія Дніпра