Єдина гаряча лінія Дніпровської міської ради працює цілодобово та без вихідних. Щодня оператори приймають близько тисячі дзвінків від містян з різноманітними питаннями. З початком опалювального сезону кількість звернень зросла вдвічі, повідомляє «Наше місто» з посиланням на прес-службу міськради.
“Ми розуміємо, що у такий непростий час дніпряни потребують оперативного вирішення проблем. Тому наша команда працює безперервно”, – зазначив заступник начальника Єдиної гарячої лінії Дмитро Подопригора.
Які питання можна вирішити за допомогою гарячої лінії
- Проблеми з опаленням, водопостачанням та водовідведенням.
- Питання щодо роботи громадського транспорту.
- Скарги на стан доріг, освітлення та вивезення сміття.
- Інші комунальні проблеми.
Як звернутися
Зателефонуйте за номерами: (056) 732-12-12, (095) 732-12-12, (096) 732-12-12, (073) 732-12-12. Дзвінки безкоштовні.
Директор департаменту з питань місцевого самоврядування, Артем Нідєлько, запевнив, що гаряча лінія працюватиме навіть у разі відключення електроенергії завдяки автономним джерелам живлення.
“Ми закликаємо дніпрян активно користуватися цією послугою. Кожне звернення ретельно реєструється та передається відповідним службам для оперативного вирішення”, – підкреслив Нідєлько.
З початку року на гарячу лінію надійшло вже понад 110 тисяч дзвінків. Найбільше звернень стосується комунальних аварій, консультацій щодо різних питань та скарг на роботу енергопостачальних компаній.
Читайте також: Курс долара зросте, а мінімальна зарплата не зміниться: на що Україна витрачатиме кошти у 2025 році.
Категорія: Влада, ЖКГ, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра
Позначки: Новини Дніпра