Skip to content

Обережно – юз: як трамваї Дніпра готують до небезпечного сезону

Як трамваї Дніпра готують до небезпечного сезону - Наше Місто

Юз – це ковзання трамвайних коліс по рейках: в осінній період мокрі рейки мають менший коефіцієнт зчеплення з трамвайними колесами, тому гальмівний шлях вагона більший. До небезпечного сезону юзу, який розпочинається з середини жовтня і триває доти, доки не опаде усе листя, департамент транспорту Дніпровської міськради завжди готується завчасно. Як це відбувається, розповість «Наше місто».

Чому виникає юз

Опале листя під час дощів виділяє своєрідне мастило, яке робить рейки слизькими.

Чому це небезпечно?

Через юз значно збільшується гальмівний шлях, тому трамваям складно гальмувати на малих дистанціях. Відтак збільшується ймовірність ДТП.

«Тривають роботи з підготовки до осінньо-зимового періоду в КП «Дніпровський електротранспорт». Зокрема, активні заходи з підготовки приймаються в напрямку службового рухомого складу. Протягом літа було капітально відремонтовано 1 снігоприбиральний вагон, ще 1 наразі ремонтують на базі СВРМ. Також ремонт пройшов 1 піскопосипальний вагон. Основна задача такого службового рухомого складу – посипання колії задля покращення зчеплення трамвайних візків та рейок під час руху вагонів у періоди активного юзу, але відтепер цей вагон має подвійне призначення та адаптований під навчання майбутніх водіїв трамвая.

Також підготували піскосушилку, де готують сухий пісок для піскопосипальних пристроїв трамвайних вагонів та бункерів з піском на трамвайних лініях. Усього для проходження осінньо-зимового періоду необхідно до 1000 т піску та до 10 т солі, процес постачання яких повністю налагоджений та забезпечений необхідним фінансуванням», – розповів заступник директора департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Олександр Лещенко.

Нагадаємо, раніше ми писали, як у Дніпрі доглядають за вуличними укриттями.

Категорія: Влада, Новини Дніпра, Транспорт в Дніпрі

Позначки: 

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: