У сучасних умовах, коли в Україні щодня діють графіки відключення електроенергії, мешканці Дніпра та області стикаються з додатковими викликами. Одним з найактуальніших питань є відсутність мобільного зв’язку під час відключень. Це ускладнює можливість швидко зв’язатися з екстреними службами, зокрема з поліцією. В таких ситуаціях важливо знати альтернативні способи виклику допомоги, – пише «Наше Місто» з посиланням на телеграм-канал Поліції Дніпропетровської області.
У разі відсутності мобільного зв’язку до поліції можна звернутися за допомогою застосунку Telegram, який діє цілодобово. Таким чином, у разі виникнення технічних проблем та неможлимвість додзвонитися на спецлінію «102», громадяни можуть звернутися до правоохоронців або надіслати електронні повідомлення про правопорушення або події за номерами.
Мобільний оператор «Водафон»
- 050 471 62 54
- 050 471 62 53
- 050 471 62 52
- 050 471 62 61
Мобільний оператор «Київстар»
- 067 854 74 36
- 067 854 74 32
- 067 854 74 38.
Нагадаємо, раніше ми писали: Що робити, якщо банкомат не видав гроші через відключення світла.
Читайте також: Чому зникають мобільний зв’язок та Інтернет під час відключення світла.
Фото: з відкритих джерел.
Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра
Позначки: Відключення світла, Поліція