Skip to content

Як подати заявку через Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради

Як подати заявку через Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради

З початку 2024 року на Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради надійшло більше 65 тисяч дзвінків. Її створення у 2021 році за ініціативи міського голови Бориса Філатова стало свідченням орієнтованості міської влади на потреби жителів міста. Про це повідомляє «Наше Місто» з посиланням на прес-службу міськради.

За словами директора департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики ДМР Артема Нідєлька, єдина гаряча лінія міста функціонує цілодобово без вихідних. Жителі можуть повідомляти про аварійні ситуації, подавати звернення до міської влади або отримувати консультації.

«Дзвінки приймають 11 операторів в будні та 5 операторів у вихідні. В нічну зміну також працює 2 оператори. Навіть у часті відключення світла, які наразі застосовуються, ЄГЛ все одно працює, адже для її безперервної роботи встановлено потужний генератор та налаштовано безперебійну роботу інтернету», – зазначає Артем Нідєлько.

Оператори ЄГЛ щодня відповідають на близько 400 телефонних звернень. У пікові періоди, такі як аварії на водогоні, опалювальний сезон, або ракетні атаки, кількість дзвінків значно зростає. За цей рік ЄГЛ отримало понад 21 тисячу аварійних повідомлень та більше 36 тисяч дзвінків з питань громадського транспорту та соціального характеру.

За словами старшого оператора Єдиної гарячої лінії Дніпровської міської ради Олексія Босова, вони отримують багато дзвінків щодо проблем з електро- та газопостачанням. Він наголосив, що ці питання не входять до компетенції міської ради, оскільки відповідні підприємства не є комунальними.

«Тому якщо мешканці міста мають проблеми саме з подачею електроенергії чи газу в їхні оселі, відсутності цих послуг або нерівномірних відключень, то треба звертатися напряму до підприємств, які постачають ці послуги. У випадку електроенергії – це ДТЕК, ЦЕК або Yasno, це містяни можуть побачити в своїй квитанції про оплату, а у випадку газопостачання – це Нафтогаз. Тому громадянам потрібно дзвонити або напряму їм, або якщо з ними урегулювати питання не вдається, то звертатися на до вищих органів, а саме на  урядову гарячу лінію за номером 1545», – говорить Олексій Босов.

У випадку питання, яке стосується життєдіяльності міста чи міської влади містяни можуть телефонувати на Єдину гарячу лінію ДМР за такими телефонами:

(056) 732-12-12

(095) 732-12-12

(096) 732-12-12

(073) 732-12-12

Фото: прес-служба міськради.

Нагадаємо, раніше ми писали: У Дніпрі проводяться демонтажні роботи на аварійному дитмайданчику  на вул. Янгеля, 10.

Категорія: Влада, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра

Позначки: 

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: