Споживачі газу Дніпра та Дніпровського району часто звертаються до фахівців “Газмереж” з проханням скоригувати показання лічильників. Коли виникає необхідність у такому коригуванні та як його здійснити – читайте в матеріалі «Наше місто» з посиланням на Дніпровську філію”Газмережі”.
Отже, причин може бути декілька:
- Показання передані невчасно, а саме не з 1 по 5 число, як це закріплено у законодавстві, а у інші дні місяця.
- Показання передані одразу декількома способами. Наприклад, через онлайн сервіси та згодом через Контакт-центр. У такому разі білінгова система не зможе коректно опрацювати дані.
- Клієнт помилково надіслав некоректні цифри.
- Клієнт тимчасово не проживає за адресою та не дублює останні показання, що зафіксовані на лічильнику з 1 по 5 число щомісяця.
- Показання значно завищені або занижені у порівнянні з фактичним споживанням.
Як виправити ситуацію?
Ви можете скоригувати показання онлайн. Для цього потрібно підписатись на сторінку Дніпровської філії “Газмережі” у Фейсбуці та звернутись в особисті повідомлення.
Також для вирішення наявної проблеми можна завітати на прийом до менеджерів будь-якого з Центрів обслуговування клієнтів за адресами: вул. Виконкомівська, 34 або пр. Слобожанський, 96а.
Фото з відкритих джерел
Раніше ми писали, у ДТЕК Дніпровські електромережі розповіли про оновлені графіки та коли світла стане більше.
Також ми писали, відключення газу у Дніпрі та Дніпровському районі у липні: де не буде блакитного палива.
Категорія: Важливо, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра
Позначки: Відключення газу в Дніпрі, Газ