Зловмисники створили нову схему шахрайства. Вони запустили фейкову розсилку від імені «Ощадбанку». Тож у компанії попередили про небезпеку та розповіли, як не потрапити на гачок шахраїв, – пише «Наше Місто» з посиланням на Мінреінтеграції.
Останнім часом на месенджери українців надходить розсилка, нібито від «Ощадбанку» або інших українських банків. У цих повідомленнях йдеться про можливість отримання грошової допомоги.
Однак, представники «Ощадбанку» офіційно заявляють, що банк не здійснює таких виплат. Ці повідомлення є шахрайськими і розсилаються з метою викрасти ваші особисті дані.
«Нагадуємо, банк ніколи не запитує інформацію про номер картки, CVV картки. В жодному разі не можна переходити за посиланням у таких повідомленнях і вводити дані своїх карток. Це може призвести до втрати коштів з рахунку», — зазначають у компанії.
Як не стати жертвою аферистів
- Необхідно створити надійний, а тобто складний пароль
- Краще забезпечити двофакторну аутентифікацію ваших акаунтів
- Варто зберігати конфіденційні дані у недоступному для сторонніх осіб місті. Наприклад, не варто записувати PIN на карті.
- Контактувати з представниками банку треба лише через офіційні канали зв’язку.
Що робити, якщо отримали розсилку
У разі отримання підозрілої розсилки, дзвінків або SMS-повідомлень, необхідно дотримуватися таких дій:
- зателефонуйте до контакт-центру «Ощадбанку» за номером телефону: 0 800 210 800;
- зв’яжіться з контакт-центром свого банку
Нагадаємо, раніше ми писали: Нові схеми онлайн-шахрайства: експерт з Дніпра розповів, як вберегтися від афери.