Уперше цього року ямковий ремонт проїжджої частини проводиться за допомогою холодної технології із застосуванням бітумної емульсії. Така технологія вважається найпрогресивнішою і дає змогу виконувати дорожні роботи втричі швидше. Про це повідомляє “Наше місто”.
Асфальт, подібно до людської шкіри, з часом старіє і покривається щілинами. Такому асфальту потрібен ремонт, чим і займаються дніпровські комунальники. Сьогодні роботи проходили на вулиці Юліуша Словацького та проспекті Яворницького.
– У Дніпрі з’явилася нові установки ямкового ремонту, які за допомогою суміші емульсії та дрібного щебеню можуть швидко ліквідувати дрібні неглибокі ями, – розповідає Дмитро Коробов, заступник директора департаменту благоустрою та інфраструктури міськради Дніпра. – Ця технологія має очевидні переваги перед гарячим методом ремонту з використуванням асфальто-бетонних сумішей. Роботи проводяться так: спочатку видувається сміття, потім пошкоджене місце обробляється емульсією і після засипається щебенем різних фракцій. Користуватися дорогою можна одразу після завершення ремонту.
Чиновник зазначив, що до початку великої війни така технологія вже застосовувалася в місті. Але цього року підрядник придбав дві нові польські машини, які вперше задіяні в ремонтних роботах.
– Це дуже швидка технологія, – констатує Дмитро Коробов. – За день можна зробити ремонт на 100 квадратних метрах доріг. Це втричі більше, ніж можна було б зробити звичайним чином. За новою технологією в Дніпрі відремонтовано вже чотири десятки вулиць. Обсяг робіт склав близько 2,5 тисяч кв. м.
Раніше ми писали про те, що в Дніпро прибула японська техніка.
Фото Володимира Федорищева