Уперше цього року ямковий ремонт проїжджої частини проводиться за допомогою холодної технології із застосуванням бітумної емульсії. Така технологія вважається найпрогресивнішою і дає змогу виконувати дорожні роботи втричі швидше. Про це повідомляє “Наше місто”.
Асфальт, подібно до людської шкіри, з часом старіє і покривається щілинами. Такому асфальту потрібен ремонт, чим і займаються дніпровські комунальники. Сьогодні роботи проходили на вулиці Юліуша Словацького та проспекті Яворницького.
– У Дніпрі з’явилася нові установки ямкового ремонту, які за допомогою суміші емульсії та дрібного щебеню можуть швидко ліквідувати дрібні неглибокі ями, – розповідає Дмитро Коробов, заступник директора департаменту благоустрою та інфраструктури міськради Дніпра. – Ця технологія має очевидні переваги перед гарячим методом ремонту з використуванням асфальто-бетонних сумішей. Роботи проводяться так: спочатку видувається сміття, потім пошкоджене місце обробляється емульсією і після засипається щебенем різних фракцій. Користуватися дорогою можна одразу після завершення ремонту.
Чиновник зазначив, що до початку великої війни така технологія вже застосовувалася в місті. Але цього року підрядник придбав дві нові польські машини, які вперше задіяні в ремонтних роботах.
– Це дуже швидка технологія, – констатує Дмитро Коробов. – За день можна зробити ремонт на 100 квадратних метрах доріг. Це втричі більше, ніж можна було б зробити звичайним чином. За новою технологією в Дніпрі відремонтовано вже чотири десятки вулиць. Обсяг робіт склав близько 2,5 тисяч кв. м.
Раніше ми писали про те, що в Дніпро прибула японська техніка.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities...
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.