Під час сесії міської ради Дніпра депутати ухвалили рішення про створення КП “Адміністратор послуги з управління побутовими відходами”. Ця структура формується відповідно до вимог законодавства України. Згідно з цим законом, до липня 2024 року у місті має бути створений новий структурний підрозділ – адміністратор послуг з управління побутовими відходами, пише «Наше місто».
– Комунальне підприємство – це виконавчий орган, який працює з перевізником, полігоном і переробником (у майбутньому), – зазначив Олег Семенко, керівник Департаменту екологічної політики Дніпровської міської ради. – Там зокрема акумулюватимуться фінансові операції, повʼязані з вивезенням відходів
Основні завдання новоствореного КП:
- Забезпечувати функціонування муніципальної системи управління побутовими відходами.
- Укладати договори з суб’єктами господарювання на виконання окремих операцій з управління побутовими відходами.
- Укладати договори з споживачами про надання послуги з управління побутовими відходами.
- Створити єдину інформаційну базу споживачів для здійснення нарахувань за надану послугу.
- Проводити роботу з боржниками та інформаційні заходи щодо дотримання споживачами вимог нормативних документів у сфері управління побутовими відходами.
- Проводити розрахунок середньозваженого тарифу і подавати його у встановленому порядку до органу місцевого самоврядування.
Результатом для мешканців має стати підвищення якості послуг у цій сфері. Формування нової структури має відбутися до липня, зазначив Олег Семенко.
Нагадаємо, раніше ми писали, що у Дніпрі за скаргами місцевих мешканців перевірили, у чому причини перенакопичення сміття по вул. Шевченка, 38.