Щодня у Дніпрі за безквитковий проїзд у міському електротранспорті штрафують щонайменше 10 пасажирів. Буває й більше. Наприклад у суботу, 24 лютого, виявили 17 “зайців!. Як працюють контролери у дніпровських тролейбусах та трамваях, пише “Наше місто”.
Контролери вже з 6:00 ранку працюють групами по двоє у кілька змін. Коли заходять у транспорт, відразу вмикають камеру, яка документує їхні дії. Якщо безквитковому пасажиру вдається втекти з місця події, то на камері залишиться його зображення та інформацію передадуть у правоохоронні органи.
У 2023-му у Дніпрі зафіксовано близько 3,5 тисяч штрафів. На жаль, це більше, ніж у попередньому році. Наразі у нас передбачені штрафи. За безквитковий проїзд у тролейбусі – 160 грн (20-кратний розмір вартості проїзду). А у комунальному автобусі – 300 грн. Пасажиру надається штрафна квитанція, за якою він сплачує. Якщо пасажир відмовляється сплачувати штраф, то контролери викликають поліцію, яка вже оформляє протокол адміністративного порушення,’ – пояснює профідний фахівець КП “Дніпровський електротранспорт” Нікіта Керенцев.
Данил працює контролером у КП “Дніпровський електротранспорт” вже понад 5 років. Найбільше запам’ятав, як пасажирка намагалася розрахуватися за проїзд фальшивою купюрою в 500 грн, а поки контролери чекали поліцію, жінка підробку … з’іла.
Ми заходимо у транспорт, включаємо камеру, показуємо посвідчення. У кондуктора беремо квитково-обліковий аркуш, перевіряємо серію і нумерацію, потім починаємо перевірку. Пасажира без квитка ми штрафуємо, пропонуємо йому оплатити штраф готівкою чи QR-кодом через Приват-24, – розповідає контролер Данил Коваленко.
Щоб не платити за проїзд, досить часто пасажири користуються підробленими документами – нібито пенсійними посвідченнями, свідоцтвами учасника бойових дій. Таких фальшивок контролери назбирали вже цілу колекцію. Також багато вилучають прострочених документів, які вже втратили свою дійсність.
Сплата за проїзд – по перше це правопорядність людини, а по друге – це підтримка нашого підприємства, адже це заробітні плати працівників, ремонти роботи та утримання всього парку КП “Дніпровський електротранспорт”. Тому для нас дуже важливо, щоб пасажири сплачували за проїзд, – додає Нікіта Керенцев.
Нагадаємо, раніше ми писали про еволюцію тролейбусів у Дніпрі: як протягом десятиріч змінювався один з найголовніших транспортних засобів міста.
Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Тема дня, Транспорт в Дніпрі
Позначки: Дніпро, Новини Дніпра, Транспорт Дніпра