Щодня у Дніпрі за безквитковий проїзд у міському електротранспорті штрафують щонайменше 10 пасажирів. Буває й більше. Наприклад у суботу, 24 лютого, виявили 17 “зайців!. Як працюють контролери у дніпровських тролейбусах та трамваях, пише “Наше місто”.
Контролери вже з 6:00 ранку працюють групами по двоє у кілька змін. Коли заходять у транспорт, відразу вмикають камеру, яка документує їхні дії. Якщо безквитковому пасажиру вдається втекти з місця події, то на камері залишиться його зображення та інформацію передадуть у правоохоронні органи.
У 2023-му у Дніпрі зафіксовано близько 3,5 тисяч штрафів. На жаль, це більше, ніж у попередньому році. Наразі у нас передбачені штрафи. За безквитковий проїзд у тролейбусі – 160 грн (20-кратний розмір вартості проїзду). А у комунальному автобусі – 300 грн. Пасажиру надається штрафна квитанція, за якою він сплачує. Якщо пасажир відмовляється сплачувати штраф, то контролери викликають поліцію, яка вже оформляє протокол адміністративного порушення,’ – пояснює профідний фахівець КП “Дніпровський електротранспорт” Нікіта Керенцев.
Данил працює контролером у КП “Дніпровський електротранспорт” вже понад 5 років. Найбільше запам’ятав, як пасажирка намагалася розрахуватися за проїзд фальшивою купюрою в 500 грн, а поки контролери чекали поліцію, жінка підробку … з’іла.
Ми заходимо у транспорт, включаємо камеру, показуємо посвідчення. У кондуктора беремо квитково-обліковий аркуш, перевіряємо серію і нумерацію, потім починаємо перевірку. Пасажира без квитка ми штрафуємо, пропонуємо йому оплатити штраф готівкою чи QR-кодом через Приват-24, – розповідає контролер Данил Коваленко.
Щоб не платити за проїзд, досить часто пасажири користуються підробленими документами – нібито пенсійними посвідченнями, свідоцтвами учасника бойових дій. Таких фальшивок контролери назбирали вже цілу колекцію. Також багато вилучають прострочених документів, які вже втратили свою дійсність.
Сплата за проїзд – по перше це правопорядність людини, а по друге – це підтримка нашого підприємства, адже це заробітні плати працівників, ремонти роботи та утримання всього парку КП “Дніпровський електротранспорт”. Тому для нас дуже важливо, щоб пасажири сплачували за проїзд, – додає Нікіта Керенцев.
Нагадаємо, раніше ми писали про еволюцію тролейбусів у Дніпрі: як протягом десятиріч змінювався один з найголовніших транспортних засобів міста.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities...
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.