Міські служби продовжують вирішувати комунальні проблеми дніпрян. Як повідомив голова Громадської ради Геннадій Корбан, за минулу добу було виконано 42 заявки, передає «Наше місто».
У Дніпрі продовжують встановлювати та повертати вуличне освітлення за заявками громадян
З боку метро “Проспект Свободи” встановили 2 кронштейни та 2 світильники. Світло відновлено з усіх боків.
Силами комунальників прибано частину двору за адресою шосе Запорізьке, 60.
Вандали теж нікуди не ділися. І непристойні написи на стінах регулярно з’являються. На вул. Ю. Кондратюка (біля “Варуса” та “Комфі”) вчора замалювали подібні прояви «творчості».
На Пилипа Орлика 15, 15-а не було опалення. Як виявилося, в будинку міняли засувку і тепло було перекрито. Працювала аварійна служба. Зараз ремонт завершено і тепло відновлено.
І це лише невелика частина того, що було виконано силами комунальників за минулу добу.
Містяни дуже вдячні за оперативну та якісну роботу!
Нагадуємо, якщо у вас виникли проблеми з водопостачанням чи опаленням, телефонуйте на Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради:
(056) 732-12-12
(095) 732-12-12
(096) 732-12-12
(073) 732-12-12
Також заявки щодо комунальних проблем можна залишати за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради:
(095) 816-39-11
(093) 261-32-25
(063) 402-79-56
(063) 681-61-82
(068) 638-28-48
Заявки за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради приймають з понеділка по п’ятницю з 9 до 17 години.
Телеграм-канал голови Громадської ради Геннадія Корбана приймає заявки цілодобово.
Залишити заявку можна в коментарях: https://t.me/korbanofficial/