Skip to content

Дніпропетровська філія «Газмережі» пояснює, як сплатити за послуги: покрокова інструкція

Газорозподільна компанія регіону отримує звернення від клієнтів, які не можуть сплатити за послуги розподілу за допомогою сервісів банківських та фінансових установ через технічний збій у роботі мобільного оператора «Київстар». Що робити у такому випадку, розповідає «Наше Місто» з посиланням на Дніпропетровську філію «Газмережі». 

Як повідомили журналістам у філії, у такій ситуації мешканці Дніпропетровщини мають можливість скористатися особистим кабінетом «Газмережі» — https://my.grmu.com.ua/login та зробити свій вклад в енергетичну стабільність регіону.

Платформа має багато опцій:

  • передача показань приладів обліку газу;
  • завантаження електронних рахунків за послуги розподілу газу;
  • перегляд історії розрахунків;
  • сплата за доставку енергоресурсу;
  • інформація щодо дати планової повірки лічильника.

Ідентифікація споживача здійснюється за допомогою електронної адреси.

Нині майже 37 тис. клієнтів Дніпропетровської філії «Газмережі» зареєстровані в особистому кабінеті. Якщо споживачі ще не зареєстровані, газорозподільна компанія області рекомендує зробити це якнайшвидше, аби скористатися перевагами мультифункціонального особистого кабінету. Покрокова відеоінструкція доступна за посиланням.

Читайте також: Працює надсучасна техніка: у Дніпрі тривають планові роботи з обрізки та омолодження дерев.

Категорія: ЖКГ, Новини Дніпра

Позначки: 

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: