Газорозподільна компанія регіону отримує звернення від клієнтів, які не можуть сплатити за послуги розподілу за допомогою сервісів банківських та фінансових установ через технічний збій у роботі мобільного оператора «Київстар». Що робити у такому випадку, розповідає «Наше Місто» з посиланням на Дніпропетровську філію «Газмережі».
Як повідомили журналістам у філії, у такій ситуації мешканці Дніпропетровщини мають можливість скористатися особистим кабінетом «Газмережі» — https://my.grmu.com.ua/login та зробити свій вклад в енергетичну стабільність регіону.
Платформа має багато опцій:
- передача показань приладів обліку газу;
- завантаження електронних рахунків за послуги розподілу газу;
- перегляд історії розрахунків;
- сплата за доставку енергоресурсу;
- інформація щодо дати планової повірки лічильника.
Ідентифікація споживача здійснюється за допомогою електронної адреси.
Нині майже 37 тис. клієнтів Дніпропетровської філії «Газмережі» зареєстровані в особистому кабінеті. Якщо споживачі ще не зареєстровані, газорозподільна компанія області рекомендує зробити це якнайшвидше, аби скористатися перевагами мультифункціонального особистого кабінету. Покрокова відеоінструкція доступна за посиланням.
Читайте також: Працює надсучасна техніка: у Дніпрі тривають планові роботи з обрізки та омолодження дерев.