«Газмережі» пояснили, як переоформити особовий рахунок, у разі коли споживач став новим власником помешкання. Для цього потрібно виконати таку послідовність дій, – передає сайт «Наше місто» з посиланням на Дніпропетровську філію «Газмережі».
Якщо новий власник помешкання є споживачем послуг ГРМ і бажає перенести особовий рахунок на себе, необхідно його переоформити. Особовий рахунок являє собою унікальний 10-значний код, що починається зі значення 0320 та містить повну інформацію про споживача.
Як переоформити рахунок
Вирішити питання з переоформленням допоможуть у центрах обслуговування клієнтів на Дніпропетровщині. Дніпропетровська філія «Газмережі» рекомендує під час візиту взяти з собою:
- паспорт або ID-картку;
- ідентифікаційний номер;
- документ, що підтверджує право власності на оселю або користування ним: Договір купівлі-продажу/дарування/оренди/відчуження;
- технічний паспорт на домоволодіння або будинкову книгу;
- довідку про склад сім’ї, якщо в оселі відсутній газовий лічильник.
Важливо пам’ятати:
- за кожною поштовою адресою присвоюється один особовий рахунок;
- якщо у помешканні є декілька співвласників, потрібно додатково мати від них письмову згоду на переоформлення особового рахунку саме на вас.
У разі виникнення запитань, телефонуйте до контакт-центру за номерами:
066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).