Що відбувається зі світлом та коли очікувати влючень – питання яке періодично турбує всіх дніпрян. Для того, аби за декілька секунд дізнатися інформацію щодо електропостачання, можна скористуватися чат-ботом. Про це повідомляє сайт «Наше місто» з посиланням на ДТЕК Дніпровські електромережі.
ДТЕК оновив свою програму, аби оперативно реагувати на запитання клієнтів. Він впровадив новий функціонал у чат-боті. Тепер там можна подати заявку про відсутність світла та перевірити її статус всього за кілька секунд. Онлайн-помічник автоматично отримує інформацію про відсутність світла і повідомляє про терміни його відновлення після перевірки наявності аварії.
Як повідомити про відсутність світла
У чат-ботах у Viber та Telegram тепер є функція «Повідомити про відсутність світла». Виконуючи певний алгоритм дій можна швидко оформити заявку:
- У чат-боті «ДТЕК Дніпровські електромережі» натиснути кнопку «Почати»;
- надати свій контакт для верифікації в системі;
- вказати номер особового рахунку, якщо ви вперше користуєтеся чат-ботом;
- натиснути «Можливі відключення»;
- якщо за адресою не зафіксовано відключень, потрібно клікнути на «Повідомити про відсутність світла».
А далі потрібно просто слідувати подальшими вказівками чат-бота.
Проте якщо ви вже користувалися чат-ботом раніше, потрібно просто натиснути на «Можливі відключення» і далі – «Повідомити про відсутність світла».
Як дізнатися статус заявки
Для того, аби дізнатися про статус виконання заявки, потрібно натиснути на кнопку «Перевірити статус заявки». За вашим номером телефону може бути закріплено декілька адрес. Проте на кожну адресу може бути створена лише одна активна заявка.
Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра
Позначки: Відключення світла, ДТЕК