У Дніпрі вже майже місяць працює «Прозорий офіс». Це місце, де містяни можуть швидко отримати понад 300 сервісів. Сьогодні черговий по місту Едуард Підлубний перевірив його роботу, передає «Наше місто».
Офіс розташований у доступному місці, із вдалою транспортною розв’язкою для мешканців віддалених районів лівого берега Дніпра.
Спеціалісти «Прозорого офісу» працюють у форматі open space. На перших 2 поверхах відвідувачів приймають адміністратори Центру надання адміністративних послуг «Лівобережний», спеціалісти Лівобережного управління соціального захисту населення, представники Пенсійного фонду України, Центру зайнятості, ЄРЦ КП, Центру підтримки бізнесу з міні коворкінгом.
Відвідувачі можуть скористатися терміналом для вибору необхідної послуги, та за допомогою електронної черги отримати талон на прийом до спеціаліста.
На вході до «Прозорого офісу» розміщено рецепцію для надання консультації відвідувачам та допомоги в оформленні документів. В зоні очікування доступні диванчики з журнальними столиками, кулери з водою. Також в Офісі є дитяча кімната з ігровою зоною, дитячими меблями та кімната матері та дитини.
«Прозорий офіс» розробили зручним для відвідування містян, в тому числі для осіб з інвалідністю – забезпечили безперешкодним доступом (пандуси, спеціальні вказівники для людей з порушеннями зору, кнопки виклику персоналу, ліфти, підйомники, спеціально облаштовані санвузли тощо). Для обслуговування людей з захворюваннями органів слуху Лівобережне управління соціального захисту населення обладнане спеціальними пристроями – планшетами із встановленим програмним комплексом «Connect pro», з яких людина може зателефонувати до єдиного кол-центру, де працюють перекладачі жестової мови.
На сьогодні щоденно Прозорий офіс приймає понад 300 осіб. Передбачено, що в Офісі можуть приймати до 1000 отримувачів всіх видів послуг осіб щоденно.
Працівники вже налагодили систему прийому громадян. Хоча, на етапі планування все було ретельно продумано, тож для забезпечення комфортних умов для відвідувачів все вже було передбачено.