Skip to content

Важлива заява по оплаті за світло у Дніпрі: що робити, якщо перевели гроші на чужий особовий рахунок

Перевели гроші за світло на чужий особовий рахунок - Наше Місто

Щоб уникнути помилок при сплаті за світло та переконатись, що гроші йдуть на вірний особовий рахунок, важливо перед оплатою перевірити введений номер рахунку. У випадку, якщо помилка вже сталась і кошти були перераховані на інший рахунок, можна виправити ситуацію, переведенням грошей на правильний особовий рахунок. Відомість про помилку може надійти через смс від YASNO, яка повідомить про залишений борг чи відсутність відображення оплати в Особистому кабінеті YASNO після оплати рахунку, повідомляє сайт «Наше місто» з посиланням на енергопостачальника.

Щоб перевести кошти з чужого особового рахунка на свій, необхідно звернутись до YASNO, надіславши на пошту dp@yasno.com.ua скан-копії:

  • заяви на пошук та зарахування коштів на свій особовий рахунок (форма довільна, але обов’язково зазначити особовий рахунок, на який варто перевести кошти)
  • документу, що підтверджує вашу особу (наприклад, паспорт (1 сторінка)
  • квитанцію про проведену оплату (у разі, якщо в квитанції не вказано ПІБ платника, а лише номер банківської карти, то необхідно також надати підтвердження власника картки).

Після цього, фахівці YASNO опрацюють звернення та протягом 2-3 днів, лише за наявності усіх наданих вище документів, кошти будуть повернені на особовий рахунок клієнта, котрий помилився. Переконатись у зарахуванні коштів на свій особовий рахунок клієнт зможе, скориставшись Особистим кабінетом YASNO.

А клієнт, котрий кошти помилково отримав на свій рахунок буде сповіщений YASNO про зняття з його рахунка, помилково отриманих коштів.

Категорія: ЖКГ, Новини Дніпра

Позначки: 

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: