Попри надскладні воєнні виклики, з якими протягом останнього часу стикнулися вітчизняний бізнес та суспільство, наша країна продовжує рух у бік євроінтеграції. Підтвердженням тому можуть слугувати численні благодійні та екологічні ініціативи, які навіть в таких складних умовах реалізує український бізнес. Одним з таких надважливих проєктів є збір, сортування та утилізація використаних елементів живлення, який реалізує компанія АТБ у партнерстві з Duracell, Savservice та Promo Service.
У вересні відоме польське підприємство BatEKO підтвердило факт переробки вже десятої фури зібраних в магазинах мережі АТБ батарейок. Ці 22 тонни збільшили загальний рахунок безпечно утилізованих елементів живлення до 202 тонн. І це ще не все. Саме зараз, одинадцята фура з аналогічним вантажем чекає переробки на складі компанії BatEKO.
Нагадаємо, у країнах Європейського Союзу вже десятки років суворо заборонено викидати використані батарейки та акумулятори у звичайні смітники. Адже доведено, що такі відходи містять токсичні речовини, метали, лужні сполуки, кислоти, та становлять небезпеку для усього живого. Отже вони потребують лише правильної утилізації.
Екологічний проєкт АТБ став важливим кроком до розуміння українським суспільством важливості піклування про екологію та здоров’я майбутніх поколінь. Спеціальні контейнери для збору непотрібних елементів живлення були встановлені у торговельних залах понад тисячі супермаркетів найбільшої української мережі.
Свідомі громадяни вже відправили в них сотні тонн використаних батарейок. Більшу частину цих небезпечних відходів вже успішно відсортовано, доправлено за кордон та перероблено фаховими підприємствами. Окрім вказаного вище польського промгіганту над цим працює спеціалізований румунський завод GreenWEEE, де раніше було утилізовано близько 60 тонн зібраних українцями батарейок.
АТБ вже багато років поспіль підтримує загальноєвропейську тенденцію до екологічності та енергозбереження. Магазини компанії одними з перших в Україні повністю перейшли на економне LED-освітлення, запровадила енергоефективні системи рекуперації тепла. Також в торговельній мережі відмовились від використання шкідливого пластику, замінивши його «зеленими» пакетами з додаванням запатентованого біорозкладного елементу, недорогими і зручними торбинками багаторазового використання та еко-пакетами з кукурудзяного крохмалю.
Звичайно, війна багато чого змінила. Основні зусилля суспільства та патріотичного бізнесу нині направлено на підтримку наших захисників та наближення омріяної перемоги. Але й для свідомого відношення до рідної природи у нашому серці місце завжди знайдеться. І це доводить безпрецедентний за масштабами екопроєкт з утилізації використаних батарейок від АТБ.