
У зв’язку з переходом АТ «Дніпропетровськгаз» під державне управління Групи Нафтогаз, сервіси для передачі показань приладів обліку газу та оплати за розподіл дещо змінилися. Про це пише «Наше місто» з посиланням на прес-службу АТ «Дніпропетровськгаз».
Чи змінилися особові рахунки споживачів?
Особові рахунки клієнтів АТ «Дніпропетровськгаз» залишилися незмінні, складаються з 10 цифр та починаються з 0320…
Якими сервісами користуватися для передачі показань лічильників газу?
Період передачі показань приладів обліку блакитного палива залишився без змін: споживачам газу варто передавати показання з 1 по 5 число щомісяця.
Зробити це можна за допомогою сервісів Газопостачальної компанії «Нафтогаз України»:
Особистий кабінет my.gas.ua
Сайт без реєстрації за спрощеною процедурою
Чат-бот «GASUA» у Viber та Telegram
Facebook Messenger — NaftogazGasSupply
SMS-повідомленням на номер 4647 з вказанням особового рахунку ГПК “Нафтогаз України” (9 цифр)
За телефонами:
- 066 300 28 88;
- 098 300 28 88;
- 093 300 28 88;
- 057 708 01 87;
- 056 747 36 35.
Зверніть увагу! Для передачі показань через сервіси gas.ua, варто вказувати особові рахунки Нафтогазу із 9-ти значною цифрою.
Як дізнатися суму для оплати послуги за розподіл газу?
Сума для сплати за доставку газу незмінна протягом року. Якщо у споживачів блакитного палива залишилась квитанція з попередніх місяців, то в ній можна подивитися суму за послугу. В іншому випадку клієнтам варто звернутися до контакт-центру або до центру обслуговування компанії.
Як сплачувати за розподіл блакитного палива?
Для споживачів газу доступні такі способи оплати за розподіл блакитного палива онлайн:
- Системи інтернет-платежів Portmone.com.
- Сервіси онлайн-платежів iPay.ua.
- Інтернет-послуги «Ощад 24», «ПриватБанк» (оплата з картки будь-якого банку), «Монобанк» та інших платіжних систем.
Також можна скористатися іншими зручними способами офлайн:
- каси банків;
- відділення Укрпошти;
- термінали EasyPay.
Куди звертатися мешканцям Дніпропетровщини з газовими питаннями?
Для споживачів області працюють центри обслуговування клієнтів, адреси можна дізнатися на офіційних сторінках АТ «Дніпропетровськгаз» у соцмережах:
Усі запитання у режимі онлайн допоможуть вирішити у кол-центрі за номерами:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell);
- 057-708-01-87 (Укртелеком);
- 056-747-36-35 (Укртелеком).
Особистий кабінет для клієнтів газорозподільної компанії регіону знаходиться у розробці, і буде доступний для споживачів області з жовтня.
Категорія: Важливо, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра
Позначки: Газ