Skip to content

Експерти розповіли про найпоширеніші поломки телефону

Експерти розповіли про найпоширеніші поломки телефону

На жаль, навіть найбільш просунуті смартфони іноді ламаються. Причини можуть бути різними – від механічного пошкодження та виходу з ладу окремих деталей до збою програмного забезпечення. Про те, з якими проблемами найчастіше звертаються до сервісу власники мобільних телефонів, чому виникають ті чи інші поломки гаджетів і що з ними потрібно робити, виданню “Наше Місто” розповіли фахівці з ремонту електронної та побутової техніки авторизованого сервісного центру Samsung компанії “Рома- Сервіс”.

Проблема №1 – механічні пошкодження

Простіше кажучи, йдеться про розбитий екран або дисплей. Найчастіше це відбувається через падіння гаджета, іноді через удар по ньому чимось важким або гострим.

Незалежно від того, наскільки серйозно постраждав телефон, слід звернутися до майстерні. Навіть маленька тріщина на екрані – це місце, куди безперешкодно потрапляє пил і волога, що з часом призведе до більш серйозних проблем.

Екран може показувати неякісне зображення, не реагувати на команди або робити це неправильно. За словами інженера компанії “Рома-Сервіс” Романа Петроченка, вирішенням проблеми може бути заміна дисплейного модуля, матриці чи сенсора. Після основної плати екран є найдорожчою частиною сучасного мобільного телефону, тому іноді дешевше купити новий пристрій, а не ремонтувати розбитий.

Щоб зберегти телефон у цілості та безпеці якомога довше, надягніть на нього м’який захисний чохол і приклейте на екран гідрогелеву плівку. Непогано мати в сумці спеціальний пакет для телефонів із zip-lock замком – він захистить пристрій від бруду та пилу.

Проблема №2 – телефон не заряджається

Причин цієї поломки кілька, але, як правило, це відбувається при використанні неоригінального кабелю чи блоку для заряджання, неправильної експлуатації або механічного пошкодження роз’єму. Трапляються випадки, коли гніздо забруднюється, що робить контакт неможливим.

Як усунути проблему? Для початку спробуйте зарядити телефон іншим кабелем – цілком можливо, що проблема в його несправності. Якщо справа в механічному пошкодженні роз’єму зарядки, то майстер запропонує заміну цієї деталі.

Щоб уникнути подібних поломок, потрібно використовувати для заряджання оригінальний зарядний пристрій, стежити, щоб шнур не був натягнутий або вигнутий, не виривати його з гнізда та не вставляти туди силою (що особливо актуально для мікро-USB). Також не варто допускати попадання в роз’єм пилу та бруду.

Проблема №3 – розбита задня кришка

Причин виникнення цієї поломки небагато – падіння, удар, носіння у задній кишені штанів. В останньому випадку часто буває, що власник сідає в машину і забуває вийняти телефон із кишені. Тріщини та деформація цієї деталі можуть суттєво погіршити роботу смартфона, оскільки через щілини проникає волога та пил. Рішення одне – заміна. Заходи профілактики не оригінальні:

  • експлуатувати у м’якому чохлі;
  • не забувати про телефон, який лежить у задній кишені штанів.

Проблема №4 – збої в роботі, гальмування

Причини виникнення таких проблем можуть бути різними. Перше, що потрібно зробити, це оновити систему та перевірити смартфон на наявність сторонніх програм. Можливо, знадобиться відновлення програмного забезпечення або повна перепрошивка.

Конкретну причину неполадки визначить майстер, але кожен власник може вберегти свій гаджет від проблем простими діями:

  • не завантажуйте програми із сумнівних джерел, які можуть містити шкідливі файли;
  • регулярно оновлюйте програмне забезпечення;
  • не перевантажуйте пам’ять пристрою;
  • видаляйте кеш, програми, які не використовуються, зайві та дубльовані файли.

Проблема №5 – блокування телефону

Графічні ключі та ПІН-коди для санкціонованого входу до гаджету – це дуже зручна функція в мобільних телефонах. Заблокований пристрій може лежати в сумочці, і власник не турбуватиметься про мимовільний дзвінок або запущену випадково програму. Також при крадіжці або втраті пристрою ваша особиста інформація не потрапить в чужі руки.

Але іноді телефон блокується випадково, і тут потрібна допомога майстрів щодо його розблокування. Якщо ви не перший власник свого смартфона, і на ньому стоїть захист FRP, то майстри вирішать і цю проблему. Щоб уникнути проблем із паролями та кодами, слід тримати інформацію про них десь на «запасному аеродромі».

Проблема №6 – смартфон швидко розряджається або не вмикається

За досвідом фахівців компанії “Рома-Сервіс”, найчастіше ця проблема пов’язана з акумуляторною батареєю. Можливі причини виникнення:

  • вироблений термін експлуатації;
  • пристрій неправильно заряджається;
  • дуже часто була повна, до 0%, розрядка;
  • на гаджеті встановлені сторонні програми та програми, які споживають багато енергії.

Єдиним рішенням є заміна акумулятора, наголошує Роман Петроченко. А профілактикою – не робити все те, що перераховано вище і виводить із ладу батарею.

Проблема №7 – втрата даних

Сучасний смартфон називають комп’ютером у кишені не просто так. На ньому зберігається величезний масив інформації, як особистої, так і робочої. Втрата її може призвести до сумних наслідків. Це трапляється або через критичні пошкодження телефону, або через те, що користувач помилково сам скинув дані.

Не завжди користувач може самостійно вирішити цю проблему, краще довірити спеціалістам роботу. А щоб не втрачати важливу інформацію, зберігайте її на хмарних сервісах.

Проблема №8 – пошкодження камери

На жаль, фотокамери у смартфонах іноді розбиваються. Відбувається це здебільшого під час падіння гаджета. Розбитись може одна камера або всі, що встановлені на телефоні. Також об’єктив може бути пошкоджений через потрапляння в нього пилу або вологи, наприклад, при деформації кришки телефону.

Врятує ситуацію лише заміна деталі. Але, чим витрачати гроші на ремонт, краще не допустити поломки. Для цього фахівці “Рома-Сервіс” рекомендують використовувати м’який чохол на смартфоні.

Проблема №9 – не працює Wi-Fi, Bluetooth

Це поломка, що зустрічається дуже рідко. Причини можуть бути різними та зазвичай допомагає перезавантаження пристрою. Але якщо ця маніпуляція не дала результату, значить проблема серйозніша, і потрібний ремонт у спеціалістав сервісному центрі. Передбачити, коли саме і чому вийде з ладу Bluetooth чи Wi-Fi, не можна.

Як бачимо, полагодити можна практично будь-які поломки, що виникають під час експлуатації смартфона. Але більшість із них легше не допустити, достатньо лише дотримуватися певних правил. Якщо ж без ремонту не обійтися, довірте його фахівцям. Вони визначать проблему, запропонують варіанти вирішення, усунуть поломку, а у разі звернення до авторизованих сервісних центрів на кшталт компанії “Рома-Сервіс” – дадуть гарантію на запчастини та роботу.

Категорія: Новини Дніпра

Позначки: 

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: