Електротранспорт Дніпра – 254 трамваї, 185 тролейбусів та 39 тягових підстанцій. Від останніх і залежить трафік електротранспорту міста. Впродовж 2017-2021 років, в рамках ініційованої міським головою Борисом Філатовим програми розвитку транспортного комплексу міста, вони постійно оновлювалися. До повномасштабного вторгнення повністю реконструювали 4 тягових підстанції. На них було встановлене австрійське обладнання. Про це повідомляє «Наше місто» з посиланням на Дніпровську міську раду.
«Система телекерування енергодиспетчерською дозволяє віддалено аналізувати та керувати станом електроживлення усієї контактної мережі міста. Такий досвід запозичений у європейських країнах, зокрема, Австрії та Швейцарії», – коментує провідний фахівець КП «Дніпровський електротранспорт» Нікіта Керенцев.
Головний інженер з програмного обслуговування підстанцій КП «Дніпровський електротранспорт» Оксана Пирогова каже:
«Це дуже зручно. Раніше люди робили це власноруч на кожній підстанції, а зараз ми з однієї точки дистанційно контролюємо всі підстанції по місту».
Завдяки австрійському обладнанню дніпровський електротранспорт легше за інших пережив блекаут. Коли по всій країні вимикали живлення – спеціаліст КП «Дніпровський електротранспорт» міг віддалено перевірити наявність напруги на тяговій підстанції та увімкнути її у разі подачі живлення.
«Коли аварії – треба швидко усунути недоліки та пустити рух транспорту. Особливо важко було взимку – обриви контактної мережі тощо. Зараз набагато легше і швидше. На ліквідацію аварій йде максимум 20 хвилин», – говорить енергодиспетчер трамвайно-тролейбусного депо КП «Дніпровський електротранспорт» Любов Польова.