Якщо подивитися на дописи Укрзалізниці в соцмережах, то складається враження, що пасажирів перевозить ідеальна транспортна компанія. І іноземні гості у захваті, і «гірські шатли» курсують, і Інтерсіті з Перемишля чекає на пасажирів через запізнення польських потягів. Якщо ж почитати коментарі або особисто спробувати купити білети на захід України, то вся ця ідеальна картинка в один лопається, як мильна бульбашка. Літо – сезон відпусток, і в цьому році серед українців дуже популярний напрямок Закарпаття. Проте придбати квитки на потяги до Львова, Трускавця, Івано-Франківська, Ужгорода дуже важко навіть за 20 діб, коли відкриваються продажі. Причому в Укрзалізниці ніяких пояснень такої ситуації не надають, повідомляє сайт «Наше місто».
За квитками до Львова доводиться полювати у прямому сенсі цього слова. У правила продажу Укрзалізниці вказано, що квитки з’являються за 20 діб о 8:00 годині ранку. Проте «викинути» на сайт і у додаток їх можуть і о 6-тій ранку, а можуть взагалі не додавати, пояснюючи це коригуванням руху. Коли ж квитки нарешті з’являються, то вони зникають зі швидкістю звуку. А як може бути інакше, коли за ними слідкують тисячі людей. Реально щось придбати тільки в тому випадку, коли ви плануєте відпустку дуже завчасно і не відходите від додатку Укрзалізниці.
Це вже не кажучи про якість перевезень. У 40-градусну спеку пасажири вимушені їхати у задусі, бо кондиціонерів немає у більшості потязів. Навіть якщо є помітка, що вагон з кондиціонером, і ви двоє переплачуєте за квиток, це не значить, що пощастить їхати з комфортом. Бо кондиціонер запросто може не працювати. Виникає питання, за що ТОП-керівництво Укрзалізниці отримує свої величезні зарплати?
Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Транспорт в Дніпрі
Позначки: Головне, Укрзалізниця