Skip to content

Зі світлом та без аварійних дерев: як у Дніпрі оперативно вирішили комунальні проблеми містян

Софія Танченко

Новини Дніпра: Нові ліхтарі та ліквідація аварійних дерев

У Дніпрі громадськість та місцева влада продовжують спільно дбати про благоустрій міста. Дніпряни постійно звертаються у телеграм-канал Голови Громадської Ради Геннадія Корбана по допомогу. Очільник Громради оперативно направляє заявки до відповідних комунальних міських служб для подальшого реагування. Як швидко вирішили проблему з відсутністю світла біля під’їзду та аварійними деревами, через які місцеві боялися ходити власним двором — дивіться у сюжеті ДніпроТБ, передає “Наше місто”.

Олена вже втрете подає заявку до телеграм каналу Голови Громадської Ради Геннадія Корбана.

За короткий термін їм вже допомогли вирішити не одну проблему.

Окрім полагодженого світла, тут зараз продовжують роботи з викорчовування пнів.

Деталі про оперативну роботу комунальників — дивіться у сюжеті.

Нагадуємо, якщо у вас виникли проблеми у комунальній сфері, телефонуйте на Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради:  

(056) 732-12-12  

(095) 732-12-12  

(096) 732-12-12  

(073) 732-12-12

Також заявки щодо комунальних проблем можна залишати за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради:   

(095) 816-39-11   

(093) 261-32-25  

(063) 402-79-56

(063) 681-61-82   

(068) 638-28-48

Заявки за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради приймають з понеділка по п’ятницю з 9 до 17 години.

Телеграм-канал голови Громадської ради Геннадія Корбана приймає заявки цілодобово.

Залишити заявку можна в коментарях: https://t.me/korbanofficial/

Категорія: Важливо, Відео, ЖКГ, Новини Дніпра

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: