Під час зняття показань, кожен споживач одразу приблизно може оцінити чи коректний обсяг спожитої електроенергії відображається на електролічильнику. Або, наприклад, рахунок за спожиту електроенергію надійшов на суму, яка значно перевищує очікувану, а показання були передані коректні і вчасно. Що робити і як вирішити такі питання, кореспондент «Наше місто» розповість далі, з посиланням на yasno.
Чому так могло статись:
- або лічильник несправний (потрібно звернутися до контакт-центру ОСР);
- могла статися технічна помилка (також необхідно звірити показання з вашим ОСР);
- або під час передачі показань ви могли десь не там поставити зайвий нулик — таке буває (передайте коректні показання з фото лічильника в новому розрахунковому періоді);
затримка у передачі показань теж впливає на нарахування, тож контролюйте цей момент, щоб суми у платіжках лишалися передбачуваними.
Категорія: Важливо, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра
Позначки: Світло