Оновлювати колії, ремонтувати переїзди, аби трамваї рухалися безпечно. Відповідне доручення профільному департаменту мерії дав міський голова Борис Філатов. Тринадцятого травня заступник директора департаменту транспорту та транспортної інфраструктури міської ради Олександр Лещенко перевірив виконання доручення мера, відвідавши локацію за адресою: просп. Металургів, в районі вул. Карла Роде, де нещодавно закінчили капітальний ремонт трамвайної колії та двох переїздів.
«Вони були вже в аварійному стані та вичерпали термін експлуатації. Тож під час ремонту було замінено ділянку колії понад 100 метрів у обох напрямках, а на трамвайних переїздах уклали нове асфальтне покриття. Наразі ділянка більше не викликає зауважень з боку водіїв. Для перевірки якості виконаних робіт майстри служби колії КП «Дніпровський електротранспорт» оглянули колії після ремонту: стан рейок, рейкових скріплень, шпал, спецчастин, колійних облаштувань, дорожнього покриття, стиків, ширина колії, просідання і перекоси. Усе виконано як годиться», — сказав Олександр Лещенко.
Водночас майстер дільниці капітального ремонту служби колії КП «Дніпровський електротранспорт» Родіон Овезов розповідає:
«Зробили цілком новий шлях: колії, кріплення, шпали, щебінь. Після виконали обстеження — спеціальне вимірювання, яке показало, що все зроблено добре».
Водій автобуса Андрій Швець переїжджає зроблений трамвайний переїзд по декілька разів на день і додає:
«Раніше, переїжджаючи переїзд, пасажири «підстрибували» в салоні, а після ремонту плавно рухаємося».
Також під час інспекційного обʼїзду черговий по місту перевірив виконання аварійного ремонту стрілочного переводу по вул. Академіка Белелюбського.
«Водії трамваїв повідомили, що з ним виникла проблема. Аби її усунути, аварійна бригада очищує та замінює зношені елементи стрілочного переводу. Тим часом неподалік працює бригада аварійної служби контактної мережі. На місці дріт трохи провис, тож його ремонтують та замінюють тросову систему. Аварійні бригади служби колії та аварійної служби контактної мережі КП «Дніпровський електротранспорт» працюють цілодобово. Їхнє завдання — забезпечити швидкий аварійний ремонт пошкоджених ділянок колії чи контактної мережі, аби робота трамвайних та тролейбусних маршрутів не була паралізована. А ще співробітники згаданої служби у весняно-літній період постійно скошують траву вздовж трамвайного полотна», — зазначив Олександр Лещенко.