Як відомо, для тих, хто користується послугами “Укрзалізниці”, вартість постільної білизни включена до вартості квитка. Але як бути тим, хто не хоче переплачувати за цю опцію, розповіли в прес-службі перевізника, пише “Наше місто“.
Згідно чинного законодавства, пасажири, які подорожують з “Укрзалізницею”, не можуть придбати постіль у вагоні, якщо вони не замовили її разом з квитком, якщо потяг не затримується або не сталася сімейна трагедія.
“У випадках, коли пасажир не сплатив вартості користування постільними речами у квитковій касі (при терміновому виїзді на похорон, у зв’язку з нещасними випадками з рідними чи близькими, у разі непередбаченої значної зміни графіка руху поїзда, у разі зміни на шляху прямування поїзда категорії вагона, у якому слідуватиме пасажир, тощо), він може сплатити за користування у вагоні постільними речами начальнику поїзда або провіднику вагона, який зобов’язаний видати пасажиру відповідний документ (квитанцію) про сплату”, – йдеться в повідомленні.
При цьому пасажири не мають права користуватися подушкою і матрацом, якщо не купили комплект постільної білизни чи не взяли свою з дому.
“Пасажир не має права вимагати від провідника матрац, ковдру та подушку, якщо не сплачена постільна білизна у проїзному документі, у зв’язку з тим, що комплект постільних речей складається із матраца з чохлом, подушки, ковдри літньої (покривала) або ковдри зимової і окремо упакованого комплекту постільної білизни (2 простирадла, 1 наволочка, 1 рушник). При цьому забороняється користуватися постільними речами без білизни”, – йдеться в повідомленні.