![Новини Дніпра: "Нова пошта" змінила правила онлайн-замовлень](https://nashemisto.dp.ua/wp-content/uploads/2023/03/115-ic1_5924-1060x595.jpg)
Нова пошта запустила оновлений «Сейф-сервіс» у мобільному додатку. Відтепер покупцю не потрібно робити 100-200 грн передоплати на карту продавця, а продавець отримує безкоштовну зворотну доставку у разі відмови від товару, передає «Наше місто» з посиланням на прес-службу компанії.
Онлайн-покупка через «Сейф-сервіс» здійснюється виключно через мобільний додаток Нової пошти.
Для продавців «Сейф-сервіс» безкоштовний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу складає 20 гривень, незалежно від вартості посилки.
Як скористатися «Сейф-сервісом»:
- Продавець самостійно створює експрес-накладну у мобільному додатку Нової пошти.
- У розділі «Додаткові послуги» продавець обирає та натискає «Сейф-сервіс».
- Щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримує push-повідомлення з її номером. Він має 2 доби, щоб сплатити замовлення через мобільний додаток Нової пошти.
- Щойно посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає і приймає рішення про покупку. Якщо забирає замовлення – за 30 хвилин кошти за товар перераховуються на картку продавця. У разі відмови від посилки, вона повертається безкоштовно продавцю, а вартість товару і комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.
Посилка, оформлена через «Сейф-сервіс», може зберігатися у відділенні п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти – покупцю, а угоду буде скасованою.