Skip to content

Атнтишахрайський сервіс: “Нова пошта” змінила правила онлайн-замовлень

Софія Танченко

Новини Дніпра: "Нова пошта" змінила правила онлайн-замовлень

Нова пошта запустила оновлений «Сейф-сервіс» у мобільному додатку. Відтепер покупцю не потрібно робити 100-200 грн передоплати на карту продавця, а продавець отримує безкоштовну зворотну доставку у разі відмови від товару, передає «Наше місто» з посиланням на прес-службу компанії.

Онлайн-покупка через «Сейф-сервіс» здійснюється виключно через мобільний додаток Нової пошти.
 
Для продавців «Сейф-сервіс» безкоштовний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу складає 20 гривень, незалежно від вартості посилки.

Як скористатися «Сейф-сервісом»:

  1. Продавець самостійно створює експрес-накладну у мобільному додатку Нової пошти.
  2. У розділі «Додаткові послуги» продавець обирає та натискає «Сейф-сервіс».
  3. Щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримує push-повідомлення з її номером. Він має 2 доби, щоб сплатити замовлення через мобільний додаток Нової пошти.
  4. Щойно посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає і приймає рішення про покупку. Якщо забирає замовлення – за 30 хвилин кошти за товар перераховуються на картку продавця. У разі відмови від посилки, вона повертається безкоштовно продавцю, а вартість товару і комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.
     
    Посилка, оформлена через «Сейф-сервіс», може зберігатися у відділенні п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти – покупцю, а угоду буде скасованою.

Категорія: Важливо, Новини Дніпра, Україна

Позначки: 

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: