Як повідомив голова Громадської ради при міській раді Дніпра Геннадій Корбан, протягом минулої доби оброблено 45 звернень громадян. Всі заявки та повідомлення на особливому контролі. А містяни, в свою чергу, дякують комунальникам за оперативно та якісно виконану роботу, передає “Наше місто”.
Так, наприклад, мешканці будинків на вул. Олеся Гончара, 7-9 дуже вдячні за нового двірника, чистоту у дворі та спиляні дерева, які були в аварійному стані.
«Я повна емоцій і вдячності команді людей, які відгукнулися на мій запит:
“Міськзеленбуд” – Іван Петрович (як сказали мешканці будинку – Іван Всемогутній). Дощ, мокра земля, купа машин у дворі. Просто для людини немає нічого неможливого, цитую:
– Ми все зробимо!
– Там же проїзду немає… Як???- Ми все зробимо!!!
Катерина Вікторівна, маленька тендітна жіночка, яка керувала командою з 10 чоловіків. Ви просто підкорили мене з першої хвилини розмови! Далі був “Жилсервіс-14” і чудова керівниця, яка швидко та скрізь налагодила всі процеси – Світлана Євгенівна. Вислухавши усі прохання, допомогла мешканцям 2-х будинків посміхатися зранку, побачивши кращого двірника. Саме його вони хотіли бачити у себе роками. Велика вдячність усім причетним. З любов’ю, Гончара 7-9», – подякувала місцева жителька Ірина.
Громадська Рада продовжує збирати повідомлення від містян. Це допомагає всім службам мерії Дніпра на чолі з Борисом Філатовим. Усі гілки міської влади завжди оперативно та якісно допомагають дніпрянам у вирішенні питань.
Заявки щодо проблем з теплопостачанням чи водопостачання можна залишати за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради:
(095) 816-39-11
(093) 261-32-25
(063) 402-79-56
(063) 681-61-82
(068) 638-28-48
Заявки за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради приймають з понеділка по п’ятницю з 9 до 17 години.
Телеграм-канал голови Громадської ради Геннадія Корбана приймає заявки цілодобово.
Залишити заявку можна в коментарях: https://t.me/korbanofficial/