Skip to content

Ринок пального: що буде з цінами на бензин в Україні у 2023 році

Українці лише нещодавно оговтались від паливної кризи, яка трапилась минулої весни. Проте вартість палива до сьогодні змінюється ледь не щодня. Журналісти проаналізували ринок та поспілкувались з експертами, аби дізнатись в чому причина коливання цін та чи варто чекати нової хвилі подорожчання пального. А також дослідили чи вигідно наразі користуватися приватним автомобілем. Повідомляє сайт «Наше Місто» з посиланням на ДніпротВ.

«В нас сьогодні є величезний запас пального. Рекордний, я би сказав, за останній рік. Це стало приємним наслідком для водіїв – падіння цін. Спочатку року ми маємо падіння цін на бензин 5 гривень за літр, або майже 10%, десь пальне 3-4 гривні. Скраплений газ вже більш ніж 10% подешевшав. Це вказує на те, що ринок фактично перелитий продуктом, що ми добре підготувались до антиросійського ембарго, яке стартувало з 5-го лютого і ми дуже впевнено ідемо до весни», -повідомив директор консалтингової групи А-95 Сергій Куюн.

Основними постачальниками палива в Україну наразі є Польща, Румунія, Болгарія та Туреччина.

«Ми маємо дуже екзотичну картинку паливного кошика. У нас є навіть американське пальне, у нас є пальне із Нідерландів, є пальне Індійське», – відзначив директор консалтингової групи А-95 Сергій Куюн.

Незабаром Україна може побачити також і китайське пальне за умови постачання його у Європу. Експерти стверджують – відстежити ринок нафтопродуктів дуже складно, бо він залежить від багатьох факторів.

Проте вони запевняють – проблем з паливом у 2023 році не буде. Звичайні водії також підтримують цю думку.

«Думаю вже не буде проблем. Пристосувались до ринку, завезли. Все буде добре», – каже водій Олександр.

«Буде подорожання скоріше за все, я так вважаю. Привозять його з Європи. Проте зараз кажуть багато привезли, тому він подешевшав. А згодом буде просто подорожчання», – сказав водій Шаміль.

Користування автівкою ускладнилось і через подорожчання та дефіцит запчастин.

«Іноді бували такі випадки, що в одного постачальника не було, а в іншого було, а іноді знаходили на складах. Тобто ми робили це скажемо так, з повною відповідальністю до своєї роботи. Не було такого випадку, щоб ми не знайшли ту чи іншу деталь», – повідомив працівник СТО Дмитро.

Ремонт автомобіля досі залишається коштовним. Водночас українці не припиняють доглядати за своїми транспортними засобами.

«Багато хто звертається. Іноді звертаються по ходовій частині іноді є люди, які приїжджають для того, щоб їм зафарбували деякі деталі. Кому крило пофарбувати потрібно, кому взагалі повністю машину перефарбувати. А якщо ще є поломки, ми їх також ремонтуємо. В принципі, робота завжди є, але не так багато як інколи хочеться», – сказав працівник СТО Дмитро.

Тож, скільки б загарбники не намагались зруйнувати життя українців, ми продовжуємо будувати своє майбутнє.

Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра

Позначки: 

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: