Гаряча лінія Дніпровської міськради була створена у 2016 році за розпорядженням міського голови Бориса Філатова, щоб оперативно і максимально взаємодіяти з мешканцями, допомагати їм вирішувати комунальні проблеми, а також контролювати їх вирішення. Щодня на гарячу лінію надходить близько 700 дзвінків, але оператори справляються, як би їм не було важко. Сьогодні, 1 січня, директор департаменту з питань самоврядування Дніпровської міськради Артем Нідєлько проінспектував роботу операторів, повідомляє сайт «Наше місто».
«Зараз гаряча лінія має велике навантаження в силу об’єктивних причин. Через ракетні удари, обстріли енергетичної інфраструктури, виключення електроенергії приватними компаніями ДТЕК і ЦЕК і, як наслідок, води і опалення в різних районах міста люди часто телефонують з надією вирішити свої питання. Звернень стає дедалі більше, тому було збільшена кількість операторів. Робота у них нелегка. Часто доводиться виступати психологами для мешканців, оскільки надходять різного характеру дзвінки, у тому числі зі складними життєвими проблемами», – розповів Артем Нідєлько.
Для безперебійної роботи гарячої лінії є генератор, який забезпечує світлом і роботу лінії інтернету.
Слід відмітити, що під час тривоги оператори гарячої лінії спускаються в укриття. Тому телефонувати у цей час непотрібно. Потрібно самим знаходитися у безпечних місцях.
У пікові періоди гаряча лінія може бути перенавантажена, тому прохання до всіх мешканців ставиться з розумінням та дочекатися своєї черги.
Нагадуємо телефони Єдиної гарячої лінії Дніпровської міської ради
(056) 732-12-12
(095) 732-12-12
(096) 732-12-12
(073) 732-12-12
Категорія: Війна, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра
Позначки: Борис Філатов, ЖКХ