Skip to content

Як врятувати двигун, якщо антифриз закипів у спеку

Редакция "Наше мiсто"

Редакция "Наше мiсто"

Стояння в пробці на спеці часто призводить до перегріву автомобіля і може спричинити закипання антифризу. Система охолодження двигуна повинна не допускати цього, але, як буває, в ній накопичуються неполадки, що заважають виконувати свої функції. Своєчасне обслуговування та профілактика за допомогою Avto.pro обходяться не дорого, але з гарантією захищають від таких ситуацій. Однак коли антифриз скипів, пізно читати нотації, треба негайно діяти. Правильно надана перша допомога врятує від найгіршого сценарію — необхідності заміни двигуна та скоротить наслідки до мінімуму.

Якщо індикатор температури двигуна лише наближається до червоної зони, перегріву можна уникнути, увімкнувши міцніше пічку. Так, у такому разі перегріються водій та пасажири, зате зайве тепло піде в салон, і автомобіль протримається до візиту на СТО. Інша річ, якщо момент втрачено, і двигун уже перегрівся, а з-під капота виривається пара (опціонально). Продовжувати рух не можна, треба негайно з’їжджати на узбіччя. Там двигун рекомендується заглушити, а запалення залишити увімкненим, щоб запустити пічку. Далі, як і в першому випадку, пічка відтягне тепло і двигун почне остигати.

Не поспішайте відкривати капот і відкручувати кришку розширювального бачка — це не врятує ситуацію, але може призвести до опіків гарячою парою і навіть отруєння парами етиленгліколю. Заглянути під капот, щоб оцінити пошкодження, можна хвилин через 15. Ви одразу побачите, якщо щось буде не так. Наприклад, міг луснути чи від’єднатися патрубок. Скористайтеся ганчіркою, щоб відкрити розширювальний бачок, і робіть це повільно, акуратно стравлюючи тиск з системи. Якщо на перший погляд все нормально, треба відновити рівень антифризу і терміново прямувати на СТО, де професіонали вивчать повну картину, включаючи причини події. У дорозі треба постійно стежити за рівнем нагрівання двигуна і зупинятися щоразу, коли він зростатиме.

Також під час руху слід уважно стежити за температурою. При найменших її рухах до червоної зони датчика зупиняйтеся і дати двигуну охолонути. Якщо є можливість, краще замовити евакуатор і цим підстрахуватися від дорогого ремонту.

Категорія: Новини Дніпра

Позначки: 

Поділитися: