У Дніпрі скандал з «Новою поштою»: клієнта обматюкали і вивели з охороною

Валерия Доброта
    -
Клієнта обматюкали і вивели з охороною – новости Днепра

У Дніпрі майже щодня у соцмережах можна спостерігати гнівні пости клієнтів «Нової пошти». Більшість з них стосується надмірних цін, які встановлює оператор за пакування посилок. Негабаритні речі вагою кількасот, або навіть кількадесят грамів працівники «Нової пошти» кладуть в здоровенні коробки, вага і об’єм яких значно більше самої посилки. З дніпрянином Василем Чабановим так сталося вже не вперше. Він попросив касира перерахувати вартість доставки. Але зіштовхнувся з відмовою, нецензурною лексикою та навіть видворенням з відділення. Свою історію він опублікував у Фейсбук, передає «Наше місто».

«Так як я є платником за послуги перевезення, я звернувся до оператора з проханням надати мені бланк претензії, в якому маю намір повідомити про порушення правил перевезень та скасувати плату за непотрібну для мене послугу пакування. На моє здивування, оператор в категоричній формі відмовився надавати мені можливість подати претензію, мотивуючі це відсутністю керівника відділення. І повідомив, що для подання претензії мені потрібно прийти в той час, коли у відділенні буде керівник. На моє наполегливе прохання надати бланк претензії, оператор почав дзвонити мобільним телефоном керівнику відділення і  розповідати про ситуацію. Замість вирішення питання керівник відділення почав висловлюватися нецензурною лайкою на мою адресу, що я чітко чув з динаміку мобільного телефону і надавати вказівки жодних претензій не примати.

Почувши це, я почав дзвонити до контакт-центру Нова пошта за номером 0-800-500-609 і оператору Назару розповів про становище, яке склалася, та просив надати мені можливість оформити претензію.

Замість вирішення питання надання претензії до відділення 73 в Дніпрі робітники «Нової пошти» викликали приватну охорону. Два здоровили під радісні руськомовні вигуки, з погрозами та лайкою, витіснили мене з приміщення відділення. А на вулиці ще і пояснили, що з задоволенням і відлупцювали би,  та не бажають зв’язуватися», — розповів автор публікації.

Василь Чабанов додав, що залишив  стосовно цього питання претензію оператору контакт-центру. Він очікує на відповідь керівництва стосовно дій працівників відділення та його претензії з приводу відміни зайвого пакування.

Клієнта обматюкали і вивели з охороною – новости Днепра
Поделиться: