Skip to content

У Дніпрі презентували call-центр Інспекції з питань контролю за паркуванням

Алексей Александров

Алексей Александров

У Дніпрі презентували call-центр Інспекції з питань контролю за паркуванням

20 серпня в Дніпрі презентували call-центр Інспекції з питань контролю за паркуванням. Гаряча телефонна лінія працює для  мешканців з будь-яким питанням щодо паркування, а також вчинення правопорушень. 

«Відтепер call-центр Інспекції з питань контролю за паркуванням модернізовано. Роз’яснення на найбільш поширені питання дає автовідповідач. Разом із тим, людина може зв’язатися з оператором як по телефону, так і в чаті, який працює на сайті Інспекції. Окрім питань про паркування, люди можуть звертатися до call-центру із повідомленнями про  порушення правил дорожньо-транспортного руху. На такі повідомлення ми реагуємо оперативно та направляємо інспектора найближчого району до місця вчинення правопорушення», — зазначила заступниця начальника інспекції з питань контролю за паркуванням ДМР Марія Оленіченко.

За її словами, на гарячу лінію надходить близько 500 дзвінків за день. Найчастіше люди з’ясовують причину штрафу, як його оплатити, та де знайти своє авто, якщо його евакуювали.  У call-центрі працють троє спеціалістів, які приймають дзвінки. 

У Дніпрі презентували call-центр Інспекції з питань контролю за паркуванням

«Протягом дня я відповідаю на дзвінки, на питання в чаті інспекції, а також надсилаю відповіді на електронні адреси. Коли людину штрафують, то вона зазвичай незадоволена цим фактом. Однак, нам потрібно бути трошки психологами. Спочатку необхідно заспокоїти людину, дізнатися, що трапилося, і пояснити ситуацію», — розповіла про особливості роботи головна спеціалістка call-центру Інспекції Альона Бузулуцькова.

Водійка зі стажкем Вероніка залишила авто на паркувальному майданчику. Каже, задоволена тим, що в місті облаштовані паркувальні місця.

«Дуже добре, що тепер є де ставати. Я можу спокійно залишити свою машину, а в разі виникнення запитань, мені є куди звертатися», — сказала жінка.

Євген чекає свою дружину на парковці. Каже, що відразу після того, як зупинився – вніс оплату за паркування.

У Дніпрі презентували call-центр Інспекції з питань контролю за паркуванням

«За паркування заплатив, адже розумію, що це правильно і дає можливість облаштовувати паркувальні місця. До того ж перспектива бути оштрафованим мене не задовольняє. Поки з інспекторами справ не мав, тому що не порушував правил. Планую так робити й надалі», — розповів чоловік.

Сall-центр Інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради працює за таким графіком: Пн-Чт 09.00 – 18.00; Пт 09.00 – 16.45, перерва 13.00 – 13.45. Зателефонувати до Інспекції можна за номером 068–578–04–37.

Категория: Архив, Новости Днепра, Общественные и социальные новости Днепра

Метки: , ,

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: