«Дніпрогаз»: Вчасна оплата за послуги з розподілу — запорука безпечного газопостачання

Редакция "Наше мiсто"
    -

Через пандемію коронавірусу в Україні триває загальнодержавний карантин. Не дивлячись на це, підприємства критичної інфраструктури продовжують працювати, аби надавати своїм клієнтам якісні послуги. У цій статті комерційний директор АТ «Дніпрогаз» Ігор Маньковський розповість, як працює газорозподільна компанія в умовах карантину, як здійснюється обслуговування споживачів газу та яка ситуація зі станом оплат за послуги з доставки газу у Дніпрі та Дніпровському районі.

Пане Ігорю, розкажіть, як працює «Дніпрогаз» в умовах карантину?
З 16 березня фахівці нашої компанії перейшли в режим дистанційної роботи. Окрім аварійно-диспетчерської та автотранспортної служб, усі підрозділи працюють віддалено. Зазначу, що бригади аварійно-диспетчерської служби «104» відпрацьовують виклики від містян у надзвичайному режимі так само як медики або рятувальники. Зокрема,10 бригад АДС продовжують чергувати 24 години на добу й 7 днів на тиждень для того, щоб забезпечити безперебійне та безаварійне газопостачання мешканців Дніпра та Дніпровського району. Щодня диспетчери служби «104» отримують до сотні викликів від дніпрян. В період карантинних обмежень аварійники опрацювали 1,8 тис звернень від наших клієнтів. Близько 1 тис заявок стосувались наявних витоків з газових мереж.

Для того, щоб скоротити ризики захворювання і поширення коронавірусу, всі консультації фахівці Центрів обслуговування АТ «Дніпрогаз» продовжують здійснювати в телефонному режимі за номерами: (056) 78-78-104 та (067) 62-63-104. Так, з початку карантину працівники Центрів обслуговування надали майже 35,2 тисяч дистанційних консультацій. Саме тому якість надання послуг для наших споживачів у період карантину ніяк не змінилася.

Як компанія піклується про безпеку своїх співробітників та клієнтів, адже під час карантину ризики для здоров’я зростають в рази?

Ми робимо все можливе, щоб убезпечити наших працівників. Так, було придбано 10 тис. захисних масок, рукавиці та 30 захисних костюмів для аварійників. Приміщення, в яких працюють фахівці, регулярно обробляються дезинфікуючими розчинами. Окрему увагу ми приділяємо санітарній обробці автомобілів та інструментів. Машини дезінфікують двічі на день, перед виїздом та після закінчення зміни за допомогою спеціальних розпилювачів з дезрозчином.

Розкажіть, яка у Дніпрі ситуація з рівнем розрахунків за послуги з доставку газу?

По-перше, ми дякуємо усім клієнтам, які знайшли можливість сплатити за доставку газу у встановлені законодавством терміни. Звертаюсь до тих, хто з якихось причин цього ще не зробив, та нагадую, що за послуги з доставки газу необхідно сплачувати в поточному місяці до 20 числа. До речі, у майже 250 тис мешканців Дніпра оплата за послуги з розподілу на рік не перевищує 200 гривень. Споживання енергоресурсу наразі залишається досить інтенсивним, адже в умовах карантину люди знаходяться вдома і активно користуються газовими приладами. У березні рівень розрахунків за послуги з доставки газу у нашому місті склав 68%. Станом на 27 квітня ситуація дещо змінилась. У поточному місяці за розподіл газу розрахувались 74% мешканців міста. Для цього ми здійснили чималу інформаційну роботу, аби сповістити клієнтів щодо необхідності сплачувати за послуги з доставки газу. Проблема недоотримання коштів полягає в тому, що ми не можемо вчасно виплачувати зарплати персоналу, виконувати капітальні, поточні ремонти і модернізацію газових мереж, забезпечувати повноцінну роботу аварійної служби. Все це впливає на безпеку і надійність газопостачання дніпрян. 

В той же час ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування наших клієнтів. Особливо актуальним в період карантину для споживачів газу є надання дистанційних консультацій. Щоб максимально спростити доступ до сервісів компанії, наші фахівці розробили експрес-реєстрацію на сайті 104.ua.

Щоб скористатися онлайн сервісом, достатньо подзвонити з мобільного телефону до Контакт-центру АТ «Дніпрогаз» за номером: (067) 62-63-104 та назвати оператору номер вашого особового рахунку. Після цього «особистий кабінет» буде створений автоматично. Логін та пароль для входу на сайт 104.ua надійдуть в СМС повідомленні на ваш мобільний.

Щоб розпочати користування «особистим кабінетом», натисніть на посилання, яке надійде в СМС повідомленні. Після переходу на сайт натисніть кнопку «Вхід» та введіть логін та пароль, вказані в СМС.

Нагадаю, що передати показання лічильників та сплатити за доставку газу дистанційно можна різними способами. Окрім «особистого кабінету» на сайті 104.ua, це можна зробити через мобільні додатки 104 Mobile (для Android) та 104 Mobile Light (для iOS), а також у чат-ботах 7104ua у Viber та Telegram.

Як бути з боржниками? Чи будуть відключати від газопостачання за несплату послуг? Чи нараховується пеня?

Звичайно, ми розуміємо, що ситуація в країні непроста, і що є категорія громадян, які залишаються без роботи та без заробітної плати. Однак хочу наголосити, що Урядом не приймалось рішень щодо відміни оплати за комунальні послуги. Водночас ми підтримуємо рішення про призупинення нарахувань штрафних санкцій за прострочення оплати за доставку газу і закликаємо наших клієнтів по можливості платити за надані послуги через онлайн сервіси та не накопичувати борги. Також під час карантину компанією запроваджено мораторій на відключення споживачів від системи газопостачання. Виключення становлять аварійні ситуації та несанкціоноване втручання у газові мережі.

Чимало компаній долучилися до боротьби з коронавірусом та почали активно займатися благодійною допомогою. У ЗМІ є інформація й про вашу компанію. Розкажіть детальніше, що зроблено?

Розуміючи серйозність нинішньої ситуації, АТ «Дніпрогаз» було прийнято рішення про надання благодійної допомоги працівникам Дніпровської міської клінічної лікарні № 21. Саме цей заклад було повністю перепрофільовано в інфекційний для боротьби з коронавірусом та своєчасного надання допомоги хворим. Загальна сума наданої допомоги складає близько 500 тис грн.  

З метою забезпечення повноцінної роботи медиків 26 березня ми передали першу партію дезінфікуючих засобів загальною кількістю 600 упаковок. 16 квітня до лікарні надійшло близько 1,5 тони дезинфікуючого розчину. Доцільність придбання засобів була узгоджена з департаментом охорони здоров’я м. Дніпра.

У період карантину ми закликаємо свідомий бізнес також приєднатись до надання посильної допомоги медичним закладам регіону та медичним робітникам, які щодня працюють на благо наших громадян.

Які дистанційні сервіси розроблено для мешканців нашого міста, аби взаємодіяти з газовою компанією, не виходячи з дому? Які поради дасте споживачам газу? Куди звертатися у разі необхідності?

Усі актуальні новини наші споживачі можуть прочитати на сайті АТ «Дніпрогаз» dpgor.104.ua та на сторінці у Facebook. Вичерпні відповіді на «газові» питання можна отримати, звернувшись до Контакт-центру АТ «Дніпрогаз» за телефонами (067) 62-63-104 та (056) 78-78-104.

Нагадаю, що спливає квітень. Отже з 1 по 5 травня ми очікуємо на показання лічильників від наших клієнтів. Згідно з Кодексом газорозподільних систем побутовий споживач зобов’язаний щомісяця станом на 1 число місяця знімати фактичні показники лічильника газу та протягом п’яти діб (до 5 числа включно) надавати їх Оператору ГРМ, щоб уникнути розбіжностей у розрахунках із газопостачальною компанією.

Для побутових споживачів є можливість отримати всю інформацію за особовим рахунком та здійснити оплату за послуги з розподілу газу за допомогою дистанційних онлайн сервісів. Отже, сплачуйте за доставку газу онлайн, бережіть себе та будьте здорові!

Ещё больше новостей после рекламного блока. Смотрите ниже 

Поделиться: