Skip to content

Що показав «розтин» Нового мосту в Дніпрі?

Марианна Стец

Марианна Стец

Якби ремонт Нового мосту не почали цього року, протягом найближчих року-двох споруда могла просісти та навіть обвалитися – разом з усім, що того моменту було б на поверхні

Про це розповів журналістам Михайло Світлинець, директор заводу «Майстер-профі», генерального підрядника капітального ремонту моста № 2.

Як розповів керівник ген підрядної організації, найгірший стан мостових конструкцій – ближче до лівого берега Дніпра. Наразі дев’ять мостових балок знаходяться в аварійному стані, три з них необхідно повністю замінити. Перекриття, які підтримують тротуарну частину, поіржавіли, від мосту почали відпадати шматки бетону, у жалюгідному стані опори стовпів. Через відсутність дренажної системи руйнувалось дорожнє покриття та конструкції мосту, товщина деяких металевих деталей через корозію зменшилась до міліметра. Крім того, конструктивні елементи Нового мосту неодноразово ставали жертвами так званих «ремонтів», після  кожного з яких поверхневий шар дорожнього покриття ставав все товшим, — настільки, що став мосту вже майже не по силах.

Генпідрядник також повідомив, що наразі роботи тривають за графіком, завершити ремонт планують до кінця цього року, Повне ж перекриття руху автотранспорту цим мостом триватиме не більше 10 днів.

Ілона Полуніна, фото Андрія Батозського

Категория: Новости Днепра, Общественные и социальные новости Днепра

Метки: 

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: