Незвичайні історії простих речей: пачка цигарок

Незвичайні історії простих речей: пачка цигарок. Новости Днепра

Чи завжди пачки цигарок були із такого цупкого картону та ще й мали відкидну кришечку? А от і ні! Таку упаковку придумала компанія Marlboro і зовсім не з метою інновації чи задля оригінальності дизайну. Такий винахід мав на меті зробити споживачів  Marlboro ходячую рекламою.

Вся справа в тому, що майже всі курці наловчились діставати цигарки із м’яких пачок не виймаючи їх з кишені, отже, оточуючим було не зрозуміло – яку марку тютюнових виробів обрано. Сам завдяки новому дизайну пачок – фліп-топ – саме так вони називаються, людині доводилось діставати пачку з кишені, аби витягти з неї чергову порцію нікотину.

Та люди дуже спритні створіння і з часом вони навчились діставати цигарку і з фліп-топів, не витягаючи пачку з кишені. Отож, упаковка знову потребувала вдосконалення.

Цього разу першими стали фахівці компанії Dunhill. Вони ще трохи ускладнили процес «дістань цигарку із пачки». Тепер для того, аби отримати бажану сигарету, доведеться не тільки відкрити кришечку-клапан, але ще й клапан-фольгу. Якщо ти не фокусник, то в кишені цього точно не зробити!  А щоб ця інновація мала більший престиж, Dunhill назвали цей внутрішній клапан красивим словом х’юмідор. Бо х’юмідор це  спеціальний ящик для зберігання сигар,  в якому підтримується потрібний рівень вологості і тому аромат не вивітрюється. Таким чином Данхілл натякає своїм споживачам що сигарети в такій пачці наближені за якістю аромату до сигар.

Хто б міг подумати, на що нікотинова промисловість це не лише смак сигарет, а ще й битва за дизайн упаковки.

Поделиться:

Читайте также: