Як дніпрянам захиститися від недоброякісних виробників

Як захистити себе та свої права? Що робити, якщо вам продали неякісний товар? Та куди звертатися, якщо ви зробили покупку через інтернет, а отримали зовсім не те, що було зображено на фото.

На всі ці питання наших читачив під час прямої лінії відповів начальник управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області Юрій Кислейко.

Як дніпрянам захиститися від недоброякісних виробників. Новости Днепр

З початку 2017 року до служби надійшло 1,5 тис звернень громадян з усієї області.

Кожного дня ми ходимо до магазину та користуємося якимось послугами, та не завжди вони є якісними. На сьогоднішній день найбільш актуальні проблеми, з якими звертаються споживачі – це виготовлення металопластикових конструкцій та інтернет покупки.

По всьому місту можна спостерігати картину, де біля торгових площадок стоять люди та пропонують металопластикові вікна та двері. Представники компаній стверджують, що вони з офіційного заводу та пропонують товар за ціною, нижче ринкової. Після того, як ви склали договір, до вас приїдуть робити заміри, і тут може виявитися, що ціна зростає у декілька раз. Але договір ви вже підписали та довести щось продавцям-шахраям вже неможливо.

– Коли ви робити покупку через інтернет, ніколи не треба робити передплат. Оплачувати покупку треба у момент доставки, коли вже побачити товар, – наголошує Юрій Кислейко. – Посилку треба обов’язково одразу перевіряти на пошті.

Слід додати, що за цей рік було здійснено 6.5 млрд продаж через інтернет.

– На сьогоднішній день у структурі відбулися зміни – організовано новий відділ  – метрологія та метрологічна діяльність. Спеціалісти будуть слідкувати за вимірювальною технікою та вагою товару, – зазначив спеціаліст.

Ще одна з найактуальніших проблем – повільний та неякісний інтернет. Тут треба уважно читати договір. Якщо реальна швидкість не відповідає вказаної, треба підіймати це питання та з’ясовувати причини у провайдера. Крім того, якщо кілька днів інтернет був відсутній взагалі, ви можете попросити відшкодування кошт за цей час.

Як дніпрянам захиститися від недоброякісних виробників. Новости Днепр

– Якщо ви підписали договір, але вас щось не влаштовую, ви можете вирішити проблему тільки через суд, – говорить Юрій.

Повернути товар до магазину, якщо з будь-яких причин вирішили не покупати його, ви можете протягом 14 днів з наявністю чека і бирки, при умові, якщо продукт має товарний вид.

Слід пам’ятати, що гроші вам можуть повернути протягом 7 днів.

Зіткнувшись з якоюсь проблемою та несправедливістю з боку недобросовісних виробників, ви можете звертатися в управління Держпродспоживслужби за адресою вул. Філософська 39-А, або за телефоном 068 – 658 – 80 – 99.

Для того, щоб не затягувати процес вирішення проблем та захистити свої права, краще заздалегідь зателефонувати та з’ясувати що саме вам требу буде пред’явіть крім заяви.

Поделиться:
Добавить комментарий
Войти с помощью: 

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Читайте также: