Символом Дніпра стане… хвиля

Оголошено остаточні результати конкурсу на новий бренд міста Дніпро. Переміг варіант під назвою «Дніпро – хвилююче місто» за авторством Сергія Білого. Друге місце посів «Дніпро космічний», більш відомий під назвою «ракета», третє – «Dnipro – the heart of Ukraine».

Наступним етапом ребрендингу міста буде просування нової символіки. Міськрада разом з агентством розвитку Дніпра та представниками громади зробить усе, щоб новий бренд став упізнаваним не лише в Україні, а й за її межами. Вірогідно, що втілення нового бренду жителі Дніпра побачать уже на День міста.

– Важливо створити хороший інвестиційний клімат у місті, – Володимир Панченко, директор «Агентства розвитку Дніпра». – Новий бренд має достойно представляти Дніпро серед інших міст світу. Символіка хвилі має викликати у людей позитивні асоціації з містом Дніпро: це – прекрасне місце для проживання та для ведення бізнесу.

Новий логотип не замінить офіційну символіку міста. Однак після розробки та затвердження детального брендбуку будь-хто зможе вільно використовувати «хвилю» у оформленні одягу, прикрас, афіш міських заходів та презентаційної продукції – усього, що допоможе зробити бренд впізнаваним.

«Ракета» і «хвиля» конкурували до останнього: під час онлайн-голосування, в якому взяли участь приблизно 2-2,5 тис. містян, перемогло космічне лого, але голосування журі надало перевагу «хвилі».

Журі оцінювало логотипи за сімома критеріями, тому в «Агентстві розвитку Дніпра» впевнені, що остаточне рішення – зважене і враховує не лише суб’єктивне враження.

– Електронна демократія – цікавий досвід, тим паче, що наше місто одним із першим впровадило цю інноваційну систему. Щодо онлайн-голосування були як позитивні, так і негативні відгуки, але у майбутньому ця система стане великим кроком у розвитку демократії загалом, – зазначив Володимир Панченко.

Анна Заикина 

Поделиться:
Добавить комментарий
Войти с помощью: 

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Читайте также: